Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei mene lääkäriin!!! Mikä siinä niin pelottaa? Onko teidän miehet tällaisia?

Vierailija
22.12.2025 |

Keväällä oli kauhea epänormaali vatsatauti joka kesti 10 päivää, ei voinut syödä koko aikana mitään, vatsaa poltti, oksennus lensi, kuume meni ylös alas kokoajan, enimmillään noin 38,5. Eikä lääkäriin, vaikka monta kertaa sanoin että mennäänkö nyt, vien vaikka keskellä yötä päivystykseen. Ei mennä. No, tauti meni onneksi lopulta itsestään ohi, mutta huonossa kunnossa hän oli vielä monta päivää sen jälkeen kun vihdoin ruoka alkoi taas pysymään sisällä. 

Nyt on taas pitkäkestoinen selkäkipu oireillut. Ei lääkäriin. Tätä kipua on jatkunut monta vuotta, jatkuvaa valitusta miten selkä sattuu, mutta ei voi mennä tutkimaan mikä siellä on. Itse hän sitä yrittää naksautella vääntelemällä jonka jälkeen hetken helpotus ja sitten vielä kipeämpi, mutta lääkäriin ei voi mennä.

Miksi? Kauheaa katsoa vierestä kun toinen valittaa, mutta mitään ei tapahdu

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin ei mennä koska lääkärit ei tee mitään, täysin turhaa mennä, osaa ommella jos käsi irti mutta siihen se sitten jääkin 

Vierailija
2/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkää että on jotain vakavaa, jolle ei voi tehdä mitään. Siinä tapauksessa tieto lisää vain tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että lääkärillä on kuolemaakin pahempaa tarjolla, pitkitetty kuolema. Minullakin on paha rytmihäiriö. Jos menen lääkäriin, niin se määrää lääkkeet, jotka pidentävät elinikää jopa 20 vuotta. 75v on hyvä ikä poistua näyttämöltä.

Vierailija
4/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lääkäriin on nykyään mennä. Tyhjän saa pyytämättäkin, lääkärissä tulee lisänä vain koppavat veetuilut.

Vierailija
5/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkää että on jotain vakavaa, jolle ei voi tehdä mitään. Siinä tapauksessa tieto lisää vain tuskaa.

Ei liity aiheeseen mutta esim. Eturauhassyöpä voi olla niin, että tiedostamatta elää ok elämää kunnes "vanhuuttaan" kuolee pois. Jos syöpä löytyy niin saattaa kuolla nopeammin koska kaikki murheet ja alakulo iskee ja ne hoidot on jopa rajumpia kuin taudin oireet. 

Vierailija
6/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jaksaa odottaa että kipu menee ohi.

(vaikka se kestäisi koko loppuelämän)

Vierailija
7/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lääkäristä ei saa apua ellei ole lähes kuollut.

Vierailija
8/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa saa enää lääkäri aikoja kun ne vähäiset ajat mitä on tarjolla menee naisille jotka käy itkemässä.lääkärillä joka pikkuasiasta ja itkemässä.masennusta ja ahdistusta normaaleista elämän pettymyksistä

Vierailija
9/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske lopettaa ainakin valitus kerran apukaan ei kelpaa. 

Vierailija
10/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies osaa mennä tarpeen vaatiessa lääkäriin. Joskus hän kysyy minun mielipidettä. Jos mieheni olisi samanlainen vänkyrä kuin aloittajalla, olisin ollut jo muutaman vuoden leski. Olen edelleen joka päivä iloinen, että mies on elossa. Ihmiset, jotka valittavat ja valittavat, mutta eivät tee mitään asian eteen, ovat rasittavia.

Vierailija
11/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oksensin eilen vähän verta, enkä aio mennä lääkäriin. Ja olen nainen.

Ei se ole sukupuolesta kiinni, että onko luulotautinen ja ramppaa lääkärissä koko ajan, vai vastakohtana on saanut tarpeekseen eikä viitsi tutkituttaa mitään oiretta. 

Vierailija
12/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, minun miehellä oli alkoholimyrkytys (puhalsi päivystyksessä 4.5 promillea) ja silti hänet lähettiin vain kotiin nukkumaan.

Vierailija
13/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Buranaa, lepää, loeta tupakointi ja muuta ruokavaliosi kasvispainotteiseksi. Tuo on ollut lääkärin ratkaisu ihan jokaiseen vaivaan mihin olen hakenut apua viimeisen kymmenen vuoden aikana. Tyhjän saa pyytämättäkin niin en suostu maksamaan siittä tyhjästä.  Tähän vielä päälle se että ainakin täällä meillä päin pienellä paikkakunnalla kaikki lääkärit on opiskelevia tai vastavalmistuneita nuoria naisia ja varsinkin nuoret naiset kaikki vihaa miehiä niin miehenä ei lääkäristä saa apua vaikka pyytäisi ja kun hoitajatkin on naisia niknmiehenä saa niin tylyä ja ala-arvoista palvelua naisilta niin ei kiinnosta maksaa siittä että pääset haukuttavaksi ja arvosteltavaksi

Vierailija
14/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oksensin eilen vähän verta, enkä aio mennä lääkäriin. Ja olen nainen.

Ei se ole sukupuolesta kiinni, että onko luulotautinen ja ramppaa lääkärissä koko ajan, vai vastakohtana on saanut tarpeekseen eikä viitsi tutkituttaa mitään oiretta. 

Sinulla on vaan nielu tai ruokatorvi vähän ärtynyt, mutta sehän johtuu vaan refluksista. Ei tarvitse tehdä kuin vähän rukata ruokavaliota.

Vierailija
15/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, koska miehet eivät voi myöntää tarvitsevansa apua.

Vierailija
16/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ei oikein kiinnosta mennä istumaan lääkärin vastaanotolle kun siellä menee ihan jokainen kerta aina ihan koko päivä. Tämä johtuu siittä että lääkäreille ja hoitajille ihan kaikki muut on tarkempia ja arvokkaampia kuin miehet niin kaikki menee aina miehen edelle ja miehet joutuu istumaan sen koko päivän siellä lääkärissä että pääsee edes lääkärin jutulle. Ja koko päivän istumisen jälkeen kun pääset sinne lääkärin jutulle niin koskaan ei saa kunnollista apua kun se lääkärin määräämää hoito on se että syö buranaa ja lupaa ja toivo että vaiva menisi ohi

Vierailija
17/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan kovia ja tunteettomia, koko meidän kasvatuskulttuuri on sellainen että pitää pärjätä yksin ja mielellään vielä valittamatta. Olla vahva ja reipas. Siksi oman heikkouden, haurauden ja avun tarpeen kohtaaminen on monelle niin tavattoman vaikeaa. Miehille ehkä vielä naisia vaikeampaa, mutta tuota samaa hammasta puremisen kulttuuria on kyllä naisillakin. 

Vierailija
18/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäriin pääse.

Vierailija
19/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, minun miehellä oli alkoholimyrkytys (puhalsi päivystyksessä 4.5 promillea) ja silti hänet lähettiin vain kotiin nukkumaan.

Näihin kanta on se, että avohoitoon jos nyt edes jotenkuten omat tolpat kannattelee.

Vierailija
20/32 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mennä jos menee itsestään ohi. en ymmärrä, koska silloinhan ei tarvitse hoitoa jos paranee ilmankin ja minulla vuosia kipuja juossut lääkärissä vuosia turhaan. olen terve vaikka sattuu, joskus voi sattua tai olla oireita ilman, että siellä taustalla on mitään ainakaan vakavaa . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi