Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä siellä salilla kannattaa käydä :)

Vierailija
23.04.2007 |

Oon nyt käynyt 3kk salilla 3xviikko ja huomaan, että kroppa muuttuu lihaksikkaammaksi, IHANAA =)

Ja nyt kun on aloittanut niin ei voi olla pois vaan on pakko päästä nostaa puntteja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt vuoden, ei hirveesti kroppa ole muuttunut. Ja käyn ihan säännöllisesti.

Vierailija
2/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs kakkonen sun mitat on?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi motivoivaa, kun huomaa että peppu on kiinteä ja vyötärö kapenee.

Nro 2, teetköhän sarjoja väärillä painoilla ja toistoilla? Saatat tehdä turhaa työtä joten tarkista sarjasi jonkun asiantuntijan kanssa.

Itse sain aikanaa parhaat tulokset, kun tein noin 15 toiston sarjoja painavilla painoilla enkä pitänyt eri laitteiden välillä taukoja. Kroppa pysyi naisellisena mutta kiinteytyi ja tuli muotoja, esim. peppuun enemmän.

Nyt vain raskaana ollessa ja kohta kahden pienen lapsen äitinä voin vain haaveilla että pääsisin taas salille tiukkaa herkkupeppua metsästämään:)

Vierailija
4/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa tullut lisää kun aloin käymään salilla. t. 2

Vierailija
5/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoilla liikkeitä, että jaksaa aina just ja just tehdä sen 12-15 liikettä. Johan alkaa tulokset näkymään :)

Onko sulle 2 tehty ohjelma vai oletko itse vain tehnyt mitä huvittaa?

Vierailija
6/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt alkanyt käymään ryhmäliikuntatunneilla, toivon parempaa kuntoa ja painokin saisi pudota. Viime viikolla kävin neljä kertaa, se on tavoite. Pitäisi kyllä kiinnittää enemmän huomiota ruokavalioon. t. 2

Vierailija
7/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko siitä haittaa. t. ap

Vierailija
8/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen nyt alkanyt käymään ryhmäliikuntatunneilla, toivon parempaa kuntoa ja painokin saisi pudota. Viime viikolla kävin neljä kertaa, se on tavoite. Pitäisi kyllä kiinnittää enemmän huomiota ruokavalioon. t. 2

Esim. kolme krt viikossa tunti juoksua.

Vierailija
9/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuulunut kehoineni :). Vuosi sitten kuntosalin traineri halusi ehdottomasti tehdä minulle ohjelman, vaikka vastustelin...no, ohjelma oli todella hyvä ja innostuin. Vuodessa kroppani on muuttunut ihan täysin. Minulla on kiinteä kroppa. Pelkällä jumpalla ei tähän olisi ikinä päässyt. Ja nimeomaan traineri sanoi, että isot painot käyttöön, ei hinkuttamista niillä 2 kg painoilla :) Suosittelen kaikille!

Vierailija
10/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä vaan aika huonosti pelkkää aerobista. Alussa kävinkin just noissa ryhmäliikuntatunneilla, ja sitten lopetin ne ja kävin vaan salilla, sitten paino nousi. t. 2

Vierailija
11/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivempaa on harrastaa monipuolista liikuntaa niin, että kroppaa rasitetaan vaihtelevilla lajeilla monipuolisesti.

Vierailija
12/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmalla jo vuoden treenannut. Lihaksesi ovat jo tottuneet treeniin eivätkä enää kehity samallalailla. Eli nyt vaan ohjaajan juttusille ja vaihtamaan lihasliikkeitä.

Hyvä, että olet alkanut käymään myös ryhmäliikuntatunneilla. Kohta jo huomaat kuinka ne lihakset sieltä tulevat esiin :)

ap

Vierailija
13/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kiva huomata oma kehitys :) Mutta jokaisella on oma mielipide asiasta ja hyvä niin..

ap

Vierailija
14/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis tein niin, että ensin 15 min lämmittely, kesken kaiken 15 min sykkeen kohotus ja lopussa vielä 15 min. Kyllä lähti läskit kävelemään. Ihana ostaa uusia tiukkoja housuja, kun perä on kiinteä, pyöreä :)

Vierailija
15/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksua en tosiaan voi harrastaa kuin juoksumatolla, mun jalat ei vaan oikein jaksa sitä. Siksi valitsin kuntosalin, kun siellä on lapsiparkki, olen yksinhuoltaja. Crosstrainerilla yleensä lämmittelyt. Tykkään enemmän ryhmäliikuntatunneista, niinpä käyn nyt niissä, salilla ehkä kerran tai kaksi viikossa. t. 2 Tavoite on tosiaan se neljä kertaa viikossa.

Vierailija
16/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pumppi, pace, circuit. Olen ' tosi vahva voimapesä' pienestä koostani huolimatta (156/53) ja pumpissa tosiaan vetelen painavampia painoja kuin monet miehet. Todella motivoivaa ja innostavaa. Salilla teen 3x 10 sarjoja.

Vierailija
17/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä saa taas lisää motivaatiota vääntää kunnon painoilla siellä salilla :)

ap

Vierailija
18/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolelle. Sanoisin, että 7-10 toiston sarjoja kannattaa tehdä isoissa lihasryhmissä(penkkipunnerus, jalkakyykky, ylätalja) 12 voi pitää max määränä pienemmissä lihaksissa(mm olkapäät, ojentajat, hauis).

7-10 kehittää parhaiten lihasmassa ja voimaa. Ja turha pelätä, että sitä lihasmassaa tulee vahingossa liikaa ;)

Vierailija
19/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet siis esim. 3x10 jotain liikettä, välissä pienet tauot.

Vierailija
20/20 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisellä, esim. 10. toistolla juuri ja juuri jaksaa tehdä liikkeen. Jos tekee esim. penkkipunnerrusta 3 x 10, niin ensimmäinen sarja ei ainakaan ole tehty täydellä teholla. 10+9+7 on realistisempi, näin joka sarjalla tehdään tehokkaasti.