Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun kohtaan ihmisiä...

Vierailija
21.12.2025 |

...jotka ovat tunnepuolella tai kokonaisvaltaisestikin paljon enemmän kuin oma mieheni. Minua häiritsee tämä. Olen aina pitänyt miestäni itselleni oikeana, silti näitä kilpailijoita löytyy jotka tekevät kaikkensa että saavat minut koukkuunsa. Olen yrittänyt käyttäytyä niin etten ole liian tunteilla menijä. Ajattelen että se on vain kuva jonka haluan nähdä, ei välttämättä todellisuutta. Se on se joka pistää rajat itseni ja muiden välillä.

En ymmärrä miksi joudun tällaisiin tilanteisiin että toinen osapuoli yrittää tehdä vaikutuksen joka sitten johtaa minun ihastumisen tunteeseen. Tunteeni taistelevat sitä ajatusta vastaan että mitä jos maailmassa on oikeasti joku jonka kemia, tunnepuoli, huumori, elämänarvot ja tavat matsaavat kanssani. Jos kohtaan tällaisen ihmisen tunnen paljon epämukavuutta varsinkin nyt kun olen avioliitossa mieheni kanssa.

Toisaalta olen miettinyt että vaikuttaako asiaan se että olen ollut miehen kanssa 19 vuotta. Onko suhde lässähtänyt, haenko jännitystä vai jotain erilaista ja raikasta. En pettäisi miestäni mutta mietin että olenko aidosti onnellinen mieheni kanssa... saanko sen mitä haluan? Annanko miehelleni sen mitä hän haluaa? Olen aina ollut mielistelijä enkä aina tiedä itsekään mitä haluan tai joskus unohdan sen mitä haluan. Heitänkö tilaisuudet (jos olisikin jotain parempaa) roskakoriin vain sen takia kun olen avioliiton kahleissa. Jos jollain kolahti, kirjoita mitä mieltä olet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla