Milloin lakkasit käyttämästä rannekelloa?
Kommentit (34)
Helmikuussa 2000 kun sain Nokia 3310 puhelimen. Hyvin olen sillä pärjännyt niin ajan tarkkailussa kuin puhelinliikenteessäkin. Nokiassani on herätyskellokin jota rannekellossa ei ollut, kätevää. Matopelikin :)
En ikinä ole lopettanut. Kello on aina ranteessa. Ei osaa olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kello on ollut aina ranteessa. Nuorempana persaukisena haaveilin Rolexista, kerran kaveri toi feikkisellaisen Singaporesta.
Nyt on ranteessa aito sellainen.
Itse en voisi koskaan edes kuvitella ostavani Rolexia, Patek Phillipiä jne.
Vaikka rahaa on.
Kerro mikä tuohon ajaa?
Mulla palaisi käpy älykellojen max. muutaman päivän akkukestosta. Perus terroristi-Casion patteri kestää 10 vuotta.
En pidä käsissäni mitään ylimääräistä en sormuksia rannekoruja enkä rannekelloja. En myöskään mitään kynsilakkoja.
Vierailija kirjoitti:
En pidä käsissäni mitään ylimääräistä en sormuksia rannekoruja enkä rannekelloja. En myöskään mitään kynsilakkoja.
Mynkind of woman.
Teitä on harvassa nykyään.
Onneksi löysin omani Etelä-Amerikasta 12 vuotta sitten.
Ajan näkee joka paikassa ja kaikilla on kännykkä taskussa. Rannekello on lähinnä asuste. Itse en tykkää rannekelloa käyttää kun aina se hiertää ja hankaa.
Älykellojen jatkuva lataus eniten minua hiertää.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 15-vuotiaana. Siirryin rannekellosta taskukelloon. Taskukellon heivasin, kun sain kännykän 18-vuotiaana.
Miten tämä herättää useamman negatiivisen tuntemuksen alapeukun merkeissä?
Aloin käyttää uudelleen pari vuotta sitten, kun en jaksanut ottaa kännykkää esille. Pohjoisen voi myös määrittää hätätilanteesse kellotaulun avulla.
Rannekellosta loppui paristo, ja ei vaan tullut vietyä pariston vaihtoon. Tästä on aikaa jo useita vuosia. Välillä se kello oli ranteessa tiellä, ja monesti sen joutui laittamaan taskuun. Yhdessä välissä pidin rannekellon korvikkeena Polar M400:sta, mutta se painoi rannetta, johtuen sen pohjan muotoilusta. Itsellä on autossa kello, ja töissä näen kellon jatkuvasti tietokoneelta, niin tarve rannekellolle on aika täysi nolla.
En osaa vastata, kun en vielä tiedä kuolinpäivääni.
Sen sijaan osaan sanoa, kuinka kauan olen pitänyt rannekelloa kädessäni: noin 45 vuotta, 5-vuotiaasta asti. Lisäksi se kello on aina ollut digitaalinen, ja kaiken huipuksi oikeassa kädessä kun olen vasenkätinen. Ja edelleen perus-Casio eikä mikään nykyajan älykello.
Joo, tiedän että onhan kännykässäkin kello, mutta olkoon vaan. Rannekellosta en eläessäni luovu, enkä myöskään herätyskellosta (digitaalinen tietenkin) sängyn vieressä.
M50