Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos pitäisi päättää vain yksi ruoka jota söisit koko loppuikäsi, mikä se olisi?
21.12.2025 |
Itse söisin broilerinkoipia.
Kommentit (64)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pizza. Täytteitä vaihtelemalla saa vaikka jokaiselle päivälle erilaisen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos vastaisin ihan puhtaasti mielitekojen mukaan niin sanoisin että pizzaa. Mutta kyllä mä valitsisin jonkun kana tai riistaliha salaatin. Varmaan porin tai hirvenlihan ja salaatinkastikkeen kanssa. Sit tulis syötyä terveellisesti loppuelämä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syön tässä juuri valkosipulihapankaalia, ja tekisi mieli sanoa se, mutta voisin kuolla aika pian nälkään.
Joten joku ihana kermainen ja lempeän tulinen intialainen korma. Ei väliä, onko kasvis vai kanaversio.. Couscousin tai riisin, ja jugurtin kanssa.
Alue: Aihe vapaa
Keitetyt perunat ja jauhelihakastike