Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos pitäisi päättää vain yksi ruoka jota söisit koko loppuikäsi, mikä se olisi?
21.12.2025 |
Itse söisin broilerinkoipia.
Kommentit (64)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Makaroni-jauhelihakastikemössöä ketsupin kanssa voisi syödä loputtomiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jauheliha makaronilla perunoilla porkkanalla sipulilla riisillä ja erilaisilla kastikkeilla ja leivällä sekä tomaatilla ja kurkulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se täytyy se pizza olla. Siihen ei vaan kyllästy, koska pystyy varioimaan täytteitä vaihtamalla
Olen syönyt nyt 20 vuotta joka päivä perunoita, kastiketta , kalaa ja salaattia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen kääpiöbukkake
Tämä niin helvetisti. M34
Alue: Aihe vapaa
Papumuhennos