Sä et oo velkaa hymyä kellekään, mutta toisiaalta kukaan ei sitten velkaa hyvää käytöstä sullekaan.
Usein minua syytetään siitä että olisin tyly naisille. Enpä ole tyly ulkomaalaiselle vaimolleni, mutta se johtuukin siitä että hän on mukava ja iloinen.
Kommentit (22)
Miksi sinulle pitäisi hymyillä? Minulle on oltu ystävällisiä, vaikka en hymyile ja toisinpäin. Ei hymy ole ystävällisyyden etumaksu.
Nauran ihan ääneen sut nähdessäni. Riittääkö se?
Mihin tämä nyt liittyy? Asiakaspalveluun? Vieraat naiset ei flirttaa?
Olet hyvä käytös -automaatti, joka toimii kolikon sijaan hymyllä. Olisipa kaikki ihmiset noin yksinkertaisia.
Tämän ketjun vastaajat ovat juuri sellaisia ak ko ja joita kohtelen livenä tylysti.
T. Ap
Olisiko aika hyväksyä, etteivät muut ihmiset ole sinulle mitään velkaa? Voit tietysti odottaa muilta ihmisiltä iloisuutta, kiitollisuutta tai anteeksipyyntöjä, mutta silloin joudut vain pettymään lukemattomia kertoja. Miksi haluat aiheuttaa sen itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun vastaajat ovat juuri sellaisia ak ko ja joita kohtelen livenä tylysti.
T. Ap
Paskan marjat. Livenä luimistelet pitkin seinänvierustoja, etkä uskalla sanoa mitään, inkkuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Paskan marjat. Livenä luimistelet pitkin seinänvierustoja, etkä uskalla sanoa mitään, inkkuli
Haluatko kuokkaasi olmi??
Vierailija kirjoitti:
'Olisiko aika hyväksyä, etteivät muut ihmiset ole sinulle mitään velkaa? Voit tietysti odottaa muilta ihmisiltä iloisuutta, kiitollisuutta tai anteeksipyyntöjä, mutta silloin joudut vain pettymään lukemattomia kertoja. Miksi haluat aiheuttaa sen itsellesi?'
Tämä.
Älä odota/oleta >
ihmisiltä.
'Takertuminen
on kaiken kärsimyksen juuri.'
Näin opettaa idän viisas.
Tietty detachment asenne
on erittäin tervettä.
Tämän olen idän opeista
ja omalta spirituaaliselta
opettajaltani omaksunut
jo varhain.
En odota, en oleta.
Näin en
myöskään pety tai
putoa haihattelevista
pilvilinnoista karuun
betoniin..
Ruumiini,
Henkeni tilapäinen
asuinsija ja temppeli,
on sekin
hetken lainassa vain..
kunnes maan poveen
sen jälkeeni lahjoitan..
biosykliin
kasvien ja
pieneliöiden ravinnoksi..
E
Hyvä käytös kyllä kuuluu itseasiassa asiaan. Asennevammaiset asiakkaat ovat todella säälittäviä.
Minä taas en suosittele irrottautumiseen pyrkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hymyilen,a😀
Oletkin vammainen, a🤪
Normaali ihminen on ystävällinen ja hyväkäytöksinen muita ihmisiä kohtaan, eikä odota että muiden pitäisi ensin huomioida hänet jotenkin erityisesti.
Miten meni, ap, noin omasta mielestä? Eikä se sun postimyyntikumppani ole mikään vaimo romanttisessa mielessä. Ne aasiasta tänne roudatut naiset, kuten se sinunkin, on täällä vaan töissä. Sen työ on esittää sulle puolisoa. Jos sä delaisit vaikka, niin se ottais kamppeensa ja lähtis alle viidessä minuutissa. Painais oven kiinni perässään. Ja ryhtyis etsimään uutta duunia.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ketään ei kiinnosta kiveksiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Nauran ihan ääneen sut nähdessäni. Riittääkö se?
😂
HohVtunHoijaa🥱