Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimo ei mustaa tukkaa vaikka tietää, että inhoan vanhemisen merkkejä hänessä?

Vierailija
21.12.2025 |

En ymmärrä, miksi ei mustaa tukkaansa. Inhottaa huomata seksin aikana joku harmaa hius tukan sisällä. Tuntuu, että hän ei kunnioita minua. Alanko käydä nuorempien luona? Kyllä minulle kysyntää on, sen tiedän.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma vanhenemisesi on sitten ihan OK? Miksi vaimon pitäisi peittää ikääntymisensä ihan vain sinun mieliksesi vai teetkö itse jotain oman rupsahtamisesi eteen? Vaimo ei ole lelu, eikä nuoria naisia kiinnosta joku isänsä ikäinen vanha käppyrä ellei tällä ole miljoonia tilillä ja varaa kustantaa golddiggerille leveää elämää.

Toivottavasti vaimo jättää sinut, hän ansaitsee paremman kuin kaltaisesi itsekkään vanhan paskan.

Vierailija
42/42 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullako ei ole yhtään harmaantunutta hiusta tai muuta karvaa? Tai ylimääräistä vyötäröllä? Kuorsaat ja valvovat öisin? Ehkä vaimoasi inhottaa sinun vanhenemisen merkit.

Kummasti saisin nuorempaa halutessani. On aika hyvä varustus, katsos.

AP

Varustus voi olla mikä on, mutta sulla on väärä asenne. Jaa että mistä tiedän? Ihan vain lukemalla kirjoituksiasi ja olen itse nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme