Miksi vaimo ei mustaa tukkaa vaikka tietää, että inhoan vanhemisen merkkejä hänessä?
En ymmärrä, miksi ei mustaa tukkaansa. Inhottaa huomata seksin aikana joku harmaa hius tukan sisällä. Tuntuu, että hän ei kunnioita minua. Alanko käydä nuorempien luona? Kyllä minulle kysyntää on, sen tiedän.
Kommentit (42)
Miksi inhoat vanhenemisen merkkejä? Jokaisessa näkyy niitä päivästä 1 alkaen.
Millä tavalla olet kommunikoinut tämän vaimollesi?
Kanske hon inte gillar svart. Åtmintone inte i sitt hår?
Pistä valot pois ja silmät kiinni.
Onneksi mun miestä ei harmaat haittaa. Viimeksi eilen illalla järjestyi kunnon kyydit ja nyt voisi ottaa uusinnan.
Joillain harmaantuu jo alle 30 hiukset.
Sairastin syön, jonka todennäköiseksi syyksi lääkäri arveli 14-vuotiaana aloitettua jatkuvaa hiustenvärjäämistä. Sen kuultuani loppui hiusten värjääminen lopullisesti .
Juntti etkö tajua ett tumma hius se vasta vanhentaakin. Mun vaimo harmaantuu arvokkaasti kuten minäkin. Sun kannattais ehkä keskittyä enemmän oman kondiksesi parantamiseen.
Harmaat hapset ovat kunniaseppele, palkinto sille, joka oikein elää.
Raamattu
Vierailija kirjoitti:
Sairastin syön, jonka todennäköiseksi syyksi lääkäri arveli 14-vuotiaana aloitettua jatkuvaa hiustenvärjäämistä. Sen kuultuani loppui hiusten värjääminen lopullisesti .
Tuo nyt on ihan höpö höpöä. Nykyään kaikkea epäillään
Sinullako ei ole yhtään harmaantunutta hiusta tai muuta karvaa? Tai ylimääräistä vyötäröllä? Kuorsaat ja valvovat öisin? Ehkä vaimoasi inhottaa sinun vanhenemisen merkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on ihan höpö höpöä. Nykyään kaikkea epäillään
Kyllä se vaan on tosi että hiusväreistä imeytyy myrkyt elimistöön. Lääkäri tietää ja niin pitäisi kuluttajiakin enemmän tästä valistaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinullako ei ole yhtään harmaantunutta hiusta tai muuta karvaa? Tai ylimääräistä vyötäröllä? Kuorsaat ja valvovat öisin? Ehkä vaimoasi inhottaa sinun vanhenemisen merkit.
Kummasti saisin nuorempaa halutessani. On aika hyvä varustus, katsos.
AP
Sinusta ei ole vaimolle enää (jos koskaan?) seksuaaliseksi kiihokkeeksi, joten ei vaan jaksa välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti saisin nuorempaa halutessani. On aika hyvä varustus, katsos.
AP
No niin saisi vaimosikin ja vielä aivan ilmaiseksi.
Aplle tuli yllätyksenä, et ihminen vanhenee. En ole yllättynyt.
Mikäs pappa siellä trollia? Mustaa tukkaa?
Vaimo ei välitä siitä, mitä haluat, lähtölaskentasi on alkanut. Bye-bye.