Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina miehen pitää laittaa eka viesti?

Vierailija
21.12.2025 |

Olen siis nainen, ja eräs vastakkaisen sukupuolen edustaja tykästyi minuun kovin baarissa. 

Hän ei kuitenkaan ole laittanut viestiä (kertokaa miehet miksi?). Voinko minä laittaa (tiedän, että voin, mutta huono itsetunto estää)?

N35

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoo? Nainen voi laittaa ekana viestin.

No esimerkiksi tällä palstalla olen miehenä lukenut naisille suunnattuja ohjeistuksia siitä, miten pitää olla vain "kiltti" ja odottaa nukkua vaikka 100 vuotta ajankuluksi, niin kuin prinsessa ruusunen teki.

Tai sitten selitetään, että jos tekee naisena sen ensimmäisen (ja usein vaikeimman) lähestymisen/ kiinnostuksen osoituksen miestä kohtaan, niin tuhoaa miehessä elävän sisäisen metsästäjän, jonka tulee saada ampua rakjauden nuolensa ensin naista kohti tai kaataa hänet, koska jos nainen erehtyy riistämään mieheltä mahdollisuuden toteuttaa tätä sisäistä "metsästys viettiään" ja halusan pitää nsista saaliina, niin kostoksi saa sitten miehen, joka on täydellinen vätys, jolta puuttuulähes täysin oma-aloitteeisuus ja kyky kantaa vastuuta tai ylipäätään tehdä mitään, joka tekisi yhteiselosta miellyttävämpää, eikä tätä puutetta saa kitkettyä pois tavanomaisimmilla metatöillä tai metakieliohjelmilla (, kuten nalkutuksella) pois miehestä, vaan mies on nyt ja aina suhteenajan mieslapsi, koka rääkyy ja tarvitsee huomiota vähintään yhtä paljon kuin miehen kabssa saadut lapset alke viisivuotiaina.

Kyllä naisen siis kannattaa vain odottaa ja ehkä parasta mitä naiselle voi käydä, niin hän voi elää elämänsä ilman itsenäisenä ja itsestään ja ympäristöstään välittävänä naisena, jota muut ihailevat. 

- Miehillä taas yksin eläminen saattaa tehdä heistä naisia useammin inceleitä, jotka päiväpäivältä osoittavat omalla käytöksellään, miksi kukaan eibinnostu heidän seurastaan. 

Sinkkumies

Vierailija
22/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Pelkäät ettei ole kiinnostunut?

Oke utelias ja pistä viesti.

Ota treeninä. Katso tapahtuuko mitään tai mitä tapahtuu.

Ihan pöhköä siellä nurkassa piilossa on nillittää ja uhkua, että KYLLÄ MINÄ VOIN, mutten kuitenkaan.

Pistä se nyt. Elämä on nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista, kun pienennät itse itsesi.

Sinä se kiinnostunut olet. Et voi tietää toisen tunteista.

Ota selvää, synkkaako.

Vierailija
24/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan kumpi tahansa voi sen ensimmäisen viestin laittaa

Vierailija
25/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos mies ei laita niin se kertoo että hän ei ole parisuhdemateriaalia. Syitä, jotka estävät miestä laittamasta viestiä:

- on varattu

- priorisoi elämässä muut asiat kuin perheellistymisen

- käyttäytyy kuin prinsessa eli nainen eli ei kelpaa perheeseen

- ei ole kiinnostunut sinusta

- mielenterveysongelmainen eli ujo, alistettu, negatiiviset ajatukset, jne.

Jos mies on hyvä, perhekelpoinen, kiinnostunut perheen perustamisesta ja sinusta, hän ottaa yhteyttä. Jos ei, niin tuhlaat aikaasi. Mene eteenpäin, sinulle on varmasti parempi mies jossakin

Vierailija
26/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos nainen haluaa olla mies ja tehdä perheessä 5 henkilön työt niin aina voi laittaa. Mutta kannattaako tällainen? Ei missään olosuhteissa.

Vierailija
27/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoo? Nainen voi laittaa ekana viestin.

No esimerkiksi tällä palstalla olen miehenä lukenut naisille suunnattuja ohjeistuksia siitä, miten pitää olla vain "kiltti" ja odottaa nukkua vaikka 100 vuotta ajankuluksi, niin kuin prinsessa ruusunen teki.

Tai sitten selitetään, että jos tekee naisena sen ensimmäisen (ja usein vaikeimman) lähestymisen/ kiinnostuksen osoituksen miestä kohtaan, niin tuhoaa miehessä elävän sisäisen metsästäjän, jonka tulee saada ampua rakjauden nuolensa ensin naista kohti tai kaataa hänet, koska jos nainen erehtyy riistämään mieheltä mahdollisuuden toteuttaa tätä sisäistä "metsästys viettiään" ja halusan pitää nsista saaliina, niin kostoksi saa sitten miehen, joka on täydellinen vätys, jolta puuttuulähes täysin oma-aloitteeisuus ja kyky kantaa vastuuta tai ylipäätään tehdä mitään, joka tekisi yhteiselosta miellyttävämpää,

Jos naisella on metsästysvviettiä niin sitten kannattaa ainakin metsästää varakkaita miehiä eikä mitään nurkissa nyhjääviä insinöörejä. 

Vierailija
28/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v ja vielä kulkee baareissa? En ihmettele miksi miehestä ei kuulu mitään. Selvinpäin tuli järkiinsä.

Vierailija
29/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä aina se riski, ettei hän jota kohtaan itse kokee ja tuntee vetoa antaa pakit ja ilmaisee niin, että ei ole yhtämpaljon kiinnostunut.

Mutta mitä sitten? 

En minä noin 40 vuotiaana tosin miehenä, joka ei ole saanut mahdollisuutta elää ja olla parisuhteessa ole pakkien saamiseen kuollut. 

Ei se tai ne tietenkään ole hyvältä tuntunut, aonakaan sillä hetkellä kun ne on saanut. - Myöhemmin on kyllä saattanut huokaista, että onneksi saikin.

Joidenkin pakkien saamista on saattanut märehtiä pidempäänkin 

Mutta siinähän tämä elämä menisikin kun odottaisi muiden toimivan aina tai edes useimmiten niin kuin itse haluaisi ja toivoisi niissä asioissa, jotka kuuluisi oikeastaan itse tehdä tai ainakin itse yrittää ensin.

Vierailija
30/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on itsetunto estot päällä, silläkin voi olla jotkut estot päällä.

Vierailija
31/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsetuntosi on niin matalalla tasolla, että et pysty edes lähettämään miehelle tekstiviestiä, niin sinulla on kyllä aika vakava ongelma käsissäsi 

Vierailija
32/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan miehelle se viesti niin ei tartte jäädä miettimään. Et voi menettää tuossa mitään. Jos mies ei vastaa, niin sekin on vastaus ja voit siirtyä eteenpäin. Parhaimmillaan tuosta voi tulla teille loppuelämän juttu. 

Fiksut, kypsät ja vakaat ihmiset eivät pelaile mitään pelejä ja metsästyksiä. 

Vierailija
33/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itsetuntosi on niin matalalla tasolla, että et pysty edes lähettämään miehelle tekstiviestiä, niin sinulla on kyllä aika vakava ongelma käsissäsi 

Se on terve itsetunto. Yksikään nainen ei matele pallillisen edessä. Yksi pallillinen pystyy siittämään 20 000 naista, nainen on pariutumisasioissa se jolla on arvo.

Vierailija
34/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen halu sytyttää naisen halun. Vielä parempi jos mies on varattu tai muuten selkeästi joku muukin nainen on hänestä kiinnostunut. 

Eli määrätietoisesti tekee selväksi, että haluaa naisen ja pystyy ottamaan hänet sängyssä jämäkästi. Jälkimmäistä ei siis viestissä kerrota suoraan, jätetään vain käsitys ja kun aika tulee, se myös toteutetaan. 

Tätähän myös ap odottaa. 

No, miten on. Pystyykö kiltti mies tähän? Jos pystyy, annan mahdollisuuden.

Nainen

Vierailija
35/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on aika hyvä testi, että onko kyseessä mies ja onko kiinnostunut. Jos molempiin kyllä, niin laittaa kyllä viestin. 

Hyvä testi on joo. Ja viiden vuoden kuluttua kun törmäävät uudelleen niin käy ilmi että molemmat olisi kyllä halunneet laittaa viestiä mutta jäivät arpomaan ja/tai testailemaan.

Jos kiinnostaa, laita viesti. Ei tartte arvuutella.

Niin, no nämä on valintoja. En mä jää sellaista miestä haikailemaan, joka ei pysty mua lähestymään. Ei mua haittaa esim. noukkia herran sukkia lattialta tai leipoa pullaa, mutta mua haittaa, jos miehellä ei ole munaa lähestyä. Makuasioita ja valintoja. 

Tämä!! Niin samaa mieltä!

Vierailija
36/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos mies ei laita niin se kertoo että hän ei ole parisuhdemateriaalia. Syitä, jotka estävät miestä laittamasta viestiä:

- on varattu

Jos mies on hyvä, perhekelpoinen, kiinnostunut perheen perustamisesta ja sinusta, hän ottaa yhteyttä. Jos ei, niin tuhlaat aikaasi. Mene eteenpäin, sinulle on varmasti parempi mies jossakin

Lisään:

-on lääninveijari, liikaa tarjontaa kuin karkkikaupassa

-jos on jo iällä (yli 50) voi olla miesten vaivoja joita häpeää

-saanut useasti pakit (sama syy usein naisilla)

-onkin muuta mitä on itsestään kertonut

-eri arvot (hieno suku/koulutus)

Vierailija
37/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- on varattu

Realismia on, ettei sitä parempaa miestä, joka haluaisi sinut, välttämättä ole missään.

Vierailija
38/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on terve itsetunto. Yksikään nainen ei matele pallillisen edessä. Yksi pallillinen pystyy siittämään 20 000 naista, nainen on pariutumisasioissa se jolla on arvo.

Kerro minulle että olet syrjäytynyt ja katkera yksineläjä, kertomatta minulle että olet syrjäytynyt ja katkera yksineläjä.

Vierailija
39/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet näkevät yleensä kaikessa mistä ei saa plkkaa vähemmän vaivaa. Laittautuvat vähemmän, muistavat huonommin, jaksavat panostaa ja arvostaa vähemmän. Jos et halua onnetonta elämää ja katkeroitua, niin valitse mies joka tekee ensimmäiset siirrot ja laittaa viestiä. Jos mies ei tavoittele sinua aktiivisesti ja vakaasti, ja joudut miettimään että kenen vuoro tehdä mitä ja tykkääkö hän, älä vaivaudu. Naiset antavat luonnostaan kaiken ja siksi pitääkin välttää kaikki luuserit ja passiiviset peräkammarin pojat. Sinulla on yksi elämä, valitse aktiivinen ja reipas mies jolla on aloitekykyä.

Kyllä myös sillä kiltillä miehellä tulisi olla oikeus naisen kosketukseen. 🥺

KELLÄÄN EI OLE MINKÄÄNLAISTA OIKEUTTA NAISIIN. NAISET OMISTAA ITSE ITSENSÄ, TURHAKYRPÄ. Kuole jo, raiskausrunkkari.

Vierailija
40/41 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos nainen haluaa olla mies ja tehdä perheessä 5 henkilön työt niin aina voi laittaa. Mutta kannattaako tällainen? Ei missään olosuhteissa.

Eka viesti ei välttämättä johda tuohon, tollero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän