Miksi aina miehen pitää laittaa eka viesti?
Olen siis nainen, ja eräs vastakkaisen sukupuolen edustaja tykästyi minuun kovin baarissa.
Hän ei kuitenkaan ole laittanut viestiä (kertokaa miehet miksi?). Voinko minä laittaa (tiedän, että voin, mutta huono itsetunto estää)?
N35
Kommentit (41)
No se on aika hyvä testi, että onko kyseessä mies ja onko kiinnostunut. Jos molempiin kyllä, niin laittaa kyllä viestin.
Vierailija kirjoitti:
No se on aika hyvä testi, että onko kyseessä mies ja onko kiinnostunut. Jos molempiin kyllä, niin laittaa kyllä viestin.
Tarkenna? Mikä testi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna? Mikä testi?
Ap
Se, että laittaako viestin.
Miehet näkevät yleensä kaikessa mistä ei saa plkkaa vähemmän vaivaa. Laittautuvat vähemmän, muistavat huonommin, jaksavat panostaa ja arvostaa vähemmän. Jos et halua onnetonta elämää ja katkeroitua, niin valitse mies joka tekee ensimmäiset siirrot ja laittaa viestiä. Jos mies ei tavoittele sinua aktiivisesti ja vakaasti, ja joudut miettimään että kenen vuoro tehdä mitä ja tykkääkö hän, älä vaivaudu. Naiset antavat luonnostaan kaiken ja siksi pitääkin välttää kaikki luuserit ja passiiviset peräkammarin pojat. Sinulla on yksi elämä, valitse aktiivinen ja reipas mies jolla on aloitekykyä.
Cuz we the divassss 💅 En tee sellasel miehel mitään kuka ei treattt me like a QUEEEN that I am 👸
Vierailija kirjoitti:
Miehet näkevät yleensä kaikessa mistä ei saa plkkaa vähemmän vaivaa. Laittautuvat vähemmän, muistavat huonommin, jaksavat panostaa ja arvostaa vähemmän. Jos et halua onnetonta elämää ja katkeroitua, niin valitse mies joka tekee ensimmäiset siirrot ja laittaa viestiä. Jos mies ei tavoittele sinua aktiivisesti ja vakaasti, ja joudut miettimään että kenen vuoro tehdä mitä ja tykkääkö hän, älä vaivaudu. Naiset antavat luonnostaan kaiken ja siksi pitääkin välttää kaikki luuserit ja passiiviset peräkammarin pojat. Sinulla on yksi elämä, valitse aktiivinen ja reipas mies jolla on aloitekykyä.
Kyllä myös sillä kiltillä miehellä tulisi olla oikeus naisen kosketukseen. 🥺
Koska miehen halu sytyttää naisen halun. Vielä parempi jos mies on varattu tai muuten selkeästi joku muukin nainen on hänestä kiinnostunut.
Eli määrätietoisesti tekee selväksi, että haluaa naisen ja pystyy ottamaan hänet sängyssä jämäkästi. Jälkimmäistä ei siis viestissä kerrota suoraan, jätetään vain käsitys ja kun aika tulee, se myös toteutetaan.
Tätähän myös ap odottaa.
Kuka niin sanoo? Nainen voi laittaa ekana viestin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä testi on joo. Ja viiden vuoden kuluttua kun törmäävät uudelleen niin käy ilmi että molemmat olisi kyllä halunneet laittaa viestiä mutta jäivät arpomaan ja/tai testailemaan.
Jos kiinnostaa, laita viesti. Ei tartte arvuutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myös sillä kiltillä miehellä tulisi olla oikeus naisen kosketukseen. 🥺
Se ei ole mikään oikeus. Eikä naisten velvollisuus. Kilttimiehet ovat oksettavan, koska he ovat : naisvihaaja ja piiloaggressiivisia ja vain odottavat sitä, että milloin pääsevät kostamaan naisille, kenelle tahansa, sen että ovat inkkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä testi on joo. Ja viiden vuoden kuluttua kun törmäävät uudelleen niin käy ilmi että molemmat olisi kyllä halunneet laittaa viestiä mutta jäivät arpomaan ja/tai testailemaan.
Niin, no nämä on valintoja. En mä jää sellaista miestä haikailemaan, joka ei pysty mua lähestymään. Ei mua haittaa esim. noukkia herran sukkia lattialta tai leipoa pullaa, mutta mua haittaa, jos miehellä ei ole munaa lähestyä. Makuasioita ja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies on, niin se TODELLAKIN laittaa sen viestin. Jos ei ole,niin ei laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri mietin. Kiitos viestistä.
Ap
Miehen pitää panostaa, miehen kuuluu järjestää ja miehen kuuluu maksaa että nainen kokee olevansa haluttu. Naisen kuuluu panostaa vain itseensä ja miesten kuuluu panostaa vain naiseen. Eihän siittä mitään tulisi jos meiltä vaaditaan panostamista miestä kohtaan. Näin modernin tasa-arvon aikaan miesten kuuluu kantaa niistä perinteisistä sukupuolirooleista omat vastuunsa että nainen kokisi olevan haluttu ja himottu
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää panostaa, miehen kuuluu järjestää ja miehen kuuluu maksaa että nainen kokee olevansa haluttu. Naisen kuuluu panostaa vain itseensä ja miesten kuuluu panostaa vain naiseen. Eihän siittä mitään tulisi jos meiltä vaaditaan panostamista miestä kohtaan. Näin modernin tasa-arvon aikaan miesten kuuluu kantaa niistä perinteisistä sukupuolirooleista omat vastuunsa että nainen kokisi olevan haluttu ja himottu
Miksi pitää aina vetää yli, ja se on vähän luotaantyöntävää. Tässä keskusteltiin aloitteesta. En tiedä yhtään suhdetta, jossa mies hoitaisi kaiken panostuksen. Ennemminkin päin vastoin.
Mihen nyt vaan kuuluu tehdä se koska eihän nainen voi muistaa mitä on sanonut millekkäkin miehelle. Naiselle on vain paljon helpompaa vastata miehen viestiin ettei puhu itseään pussiin ja paljasta pyörittävänsä useaa miestä yhtäaikaa. Tässähän saattaisi menettää ne paremmat mieht joita etsitään sillä kilpailulla kuka mies huomioi enemmän ja kuka on parempi. Naisen kuluu aina etsiä parempaa miestä itselleen eikä naisten kuulu tyytyä vain yhteen mieheen kerrallaan niin kuin miesten kuuluu tyytyä yhteen naiseen kerrallaan. Mies on vain arvoton jonka ainoa tarkoitus on palvella ja huomioida naista
Se on vain biologiaa. Mies on ohjelmoitu jahtaamaan ja saavuttamaan tavoitteita.
Olen myös käytännössä saanut huomata tämän. Olin itse ennen aloitteellinen nainen, ja voin kertoa, ettei mies jaksa kauaa arvostaa vaivatta syliin tipahtanutta pllua.
Älkää naiset alentako itseänne. Jos iskette, saatte jatkossakin raahata kivirekeä perässänne.
Jos mies on kiinnostunut niin hän laittaa viestiä pl. Ujot ja huono itsetuntoiset. Joka ikinen kerta kun olen itse laittanut viestiä ensin niin mies ei ole ollut kiinnostunut. Sen sijaan kiinnostunut mies on ollut aktiivinen ja sopinut tapaamisen hyvin nopeasti itse.
Eli voit laittaa ensin viestiä koska lopputulos on luultavasti sama joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää aina vetää yli, ja se on vähän luotaantyöntävää. Tässä keskusteltiin aloitteesta. En tiedä yhtään suhdetta, jossa mies hoitaisi kaiken panostuksen. Ennemminkin päin vastoin.
Se on ihan sinun henkilökohtainen ongelma että hyväksyt muuta kuin kaikella tapaa täydellistä sinulle
Mä laitan aina ekan viestin 😄