Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä kerron mitä kadun

Vierailija
21.12.2025 |

Kadun sitä, että en käynyt katsomassa lähintä omaistani kun hän oli kuolinvuoteellaan ja odotti minua. Olin itse niin hukassa tuolloin, että en pystynyt, mutta se ei ole mikään selitys. Voi hyvänen aika että tämä asia minua kaduttaa. Toivon että on olemassa tuonpuoleinen josta hän näkee suoraan pääni sisälle ja tajuaa miksi mokasin ja antaa anteeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kadun sitä että olen ollut ilkeä ihmisille, jotka ei sitä olisi ansainneet. Ja olen ollut kiltti sellaisille, jotka ei sitä olisi myöskään ansainneet. 

Vierailija
2/4 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä että, annoin sydämeni miehelle joka olisi tarvinnut uudet aivot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kadun sitä kun en lopettanut kissanpoikaamme kun se jotenkin loukkaantui. Ajattelin että toipuu siitä, mutta oikeasti kitui hengiltä.

Myös sitä kadun kun huusin tyttiksen koiralle ja justiin englannin springerspanielille:( Koira pelkäsi pöydän alla niin että sillä tuli pissa lattialle.  Purin suuttumuksen koiraan kun se olisi oikeasti pitänyt purkaa koiran omistajaan, joka oli niin holtiton ettei huolehtinut koirastaan.

Myös sitä kadun kun fasaaniperhe oli ylittämässä tietä ja en hiljentänyt ja kolina vaan kävi auton alusessa kun poikueen emä jäi auton alle ja poikue ilman emää tuskin selvisi. En hiljentänyt koska olin varma että ei fasaani juokse alle.

Vierailija
4/4 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun sitä että, annoin sydämeni miehelle joka olisi tarvinnut uudet aivot.

Ei kun tarvitsin vain uuden pimpin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi