Vihaan Etelä -Suomea, haluan muuttaa
Mikä olisi hyvä paikka Suomessa?
Sellainen, jossa olisi hyvät palvelut ja rentoa ja huumorintajuista kantaporukkaa ja kaunista seutua.
Kertokaa!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kanta-Häme taitaa ola pohjoisin paikka, johon saattaisin ehkä muuttaa, jos olisi pakko jättää syntymäseudut Helsingissä.
Helsinki ja lähialueet on pilattu. Täynnä rikollisia ulkkareita ja narkkeja. Poliisikin antoi tästä oikein hätälausunnon.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että sinä et pääse omia sisäisiä pulmiasi pakoon muuttamalla minnekään. Paikan vaihtaminen ei auta. Selvitä omat ongelmasi ensin.
En pakene mitään, eikä ole pulmia. En vaan pidä ihmislaumoista, haluan rauhaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että sinä et pääse omia sisäisiä pulmiasi pakoon muuttamalla minnekään. Paikan vaihtaminen ei auta. Selvitä omat ongelmasi ensin.
Itselleni muutto on ollut elämäni paras ratkaisu tähän mennessä. Ei voi yleistää noin.
Vierailija kirjoitti:
Muuta Ouluun!
Miksi?
Maahanmuuttajat kyllä ovat pilanneet osan Suomea.
On aivan käsittämätöntä, että niitä vielä otetaan. Nyt pitäisi kaikki passittaa takaisin kotimaihinsa eikä uutta tilalle yhtään.
Miksi niitä maahanmuuttajia on pitänyt ylipäätään ottaa tänne?
Pärjättäisiin aivan hyvin ilman niitä.
Oikein inhottaa se tumma ihonväri.
Rentoudesta en tiedä mutta Kaarina ja Turun kaupungin ulkopuolella kaunista maalaismaisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen rennon kantaporukan pitäisi ottaa juuri sinut, ap, joukkoonsa mukaan?
Ei tarviikaan, kunhan eivät toljota mykkänä, jos tervehtii, kuten monet E-Suomessa.
Tornioon? Ruotsin puolella pääsee kätevästi käymään, eikä Norjankaan jylhät maisemat ole kovin kaukana.
Mistä tiedät mitään aloittajan ongelmista?