Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu yksin, miten sinulla?

Vierailija
20.12.2025 |

Ketään ei taida käydä, mitään joulujuttuja en ole laittanutkaan koska epäilen ettei ketään käy.

Itsekään en aio missään kyläilemässä käydä, miksi lähtisinkään kenekään joulua häiritsemään.

Kummallinen suku kun ei yhteyttä pidetä koskaan, olen itsekin jättänyt yhteydenpidon.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet että et pidä yhteyttä. Ihmettelen minäkin. Mä ihmettelen kun en käy etelässä,mutta en osta matkalippuja. Ihmettelen miksen osta matkalippuja.

Vierailija
2/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Nautin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse jättänyt yhteydenpidon, ei sinun pidä ihmetellä sukusi yhteydenpitämättömyyttä. Muut teistä voivat hyvinkin olla yhteyksissä, ilman sinua. Ei sillä, mulla on samoin, mutta en juurikaan kaipaa sukulaisia. Mustan lampaan on parempi olla eri seurassa, ja jopa yksin. 

Vierailija
4/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin koiran kanssa.

Vierailija
5/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti näitä ihmettelijöitä, jotka ihmettelevät kun sn ei pidä yhteyttä, eivätkä itsekään pidä.

Oletteko yksinkertaisia vai mikä mättäää???

Vierailija
6/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämänkin joulun ihan vapaaehtoisesti yksin. On minulla aviomies, mutta hän menee iäkkään äitinsä luo, tämä siis ihan yhteisellä sopimuksella ja kaikille paras vaihtoehto. Viihdyn yksin eikä joulu ole tavallista viikonloppua kummempi tapahtuma.

Kaipaisitko sinä seuraa jouluna?

Vierailija
7/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viettää joulu yksin. Ihan nautin tästä. 

Vierailija
8/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin matkoilla kuten joka joulu. Parasta.

Vierailija
9/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Nautin.

Minä myös

Vierailija
10/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan juuri nyt ei tunnu mitenkään huonolta viettää muutama päivä ihan yksin. Olen vasta toipumassa flunssasta. Ei olisi mikään riemu mennä sukujouluun, jossa osa ryyppää, osa metelöi, osa istuu tympeän näköisenä jne. Olisi kiva viettää kahdenkeskinen joulu kumppanin kanssa - jos sellainen olisi. 🤷🏼

Vierailija
11/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse jättänyt yhteydenpidon, ei sinun pidä ihmetellä sukusi yhteydenpitämättömyyttä. Muut teistä voivat hyvinkin olla yhteyksissä, ilman sinua. Ei sillä, mulla on samoin, mutta en juurikaan kaipaa sukulaisia. Mustan lampaan on parempi olla eri seurassa, ja jopa yksin. 

Suku lopetti ensin yhteydenpidon, minä sitä silti jatkoin aikani, mutta lopetin koska ........

Vierailija
12/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, henkisesti yksin. Niin kuin muulloinkin. Mies on kyllä fyysisesti kotona. Todennäköisesti joulu ei muista ajoista paljon poikkea (ei viime joulukaan). Viihtyy tunnista toiseen kavereidensa/tuttujensa kanssa puhelimessa joka päivä. Kertoo luuriin kuulumisensa/tunnelmansa/suunnitelmansa jne. Ja kun ei ole känny-"vajaatoiminen", niin surffaa ja juttelee netissä. Tai pelaa. Ja juo. Itse tunnen olevani täydellisessä umpikujassa ja umpiossa. Toisaalta hyvä, vaikka kauheaa, että meillä ei enää käy kukaan, koska inhoan valehtelemista ja teeskentelemistä. "Kaikki hyvin ja iloista". 

Vierailija
13/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, henkisesti yksin. Niin kuin muulloinkin. Mies on kyllä fyysisesti kotona. Todennäköisesti joulu ei muista ajoista paljon poikkea (ei viime joulukaan). Viihtyy tunnista toiseen kavereidensa/tuttujensa kanssa puhelimessa joka päivä. Kertoo luuriin kuulumisensa/tunnelmansa/suunnitelmansa jne. Ja kun ei ole känny-"vajaatoiminen", niin surffaa ja juttelee netissä. Tai pelaa. Ja juo. Itse tunnen olevani täydellisessä umpikujassa ja umpiossa. Toisaalta hyvä, vaikka kauheaa, että meillä ei enää käy kukaan, koska inhoan valehtelemista ja teeskentelemistä. "Kaikki hyvin ja iloista". 

Miksi olet tuossa suhteessa?

Vierailija
14/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

,Älä luuseri ruikuta.

Vierailija
15/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että saa olla rauhassa.

Vierailija
16/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin luo menen pohjoiseen. Kahdestaan istutaan sohvan nurkassa eikä tehdä mitään. Mahtavaa. Ei pönöttämistä. Varmaan mennään vielä pohjoisempaan eli Kittilään tädin luo ja sielläkään ei pönöttämistä. 

Onneksi mun suku on todella rentoa jengiä eikä mitään tiettyä tapaa ole viettää jouluja eikä sukujuhlia enää nykyään vietetä.  Silloin kun olin lapsi, niin kokoonnuttiin yhteen, mutta nyt me vaan nökötetään, ollaan ja syödään. 

Eipä siis kovin railakasta ole minullakaan, mutta juuri passeli. Ei kiirettä, ei lahjoja, ei kiirettä. Ainoastaan matkustaminen on se poikkeuksellista normielämään. Ja juttuseura. 

N54

Vierailija
17/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla et ole koskaan yksin.

Vierailija
18/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kissan kanssa.

Vierailija
19/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 24.-26.12. yöt. tuplapalkka, yolisä, ilmaiset jouluruoat, sohvalla pötkollään ja netflixiä. 800e netto kahdesta yöstä. Siis käytännössä yksin klo 23-07. Päivät nukun. Yksin.

- sote laitosyökkö

Vierailija
20/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaton puolesta päivästä ilta puoli kymmenen huitteille yritän viettää äitini kanssa. Voi hyvinkin olla viimeinen joulu yhdessä. Ehkä sitten tulen vähän palstailemaan ja omaa aikaa viettämään. Joulupäivä menee varmaan yksin, mutta tapanina saatan piipahtaa taas äidillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi