Potkulaki astuu voimaan. Esimerkkejä siitä millaisista
asioista ne potkut voi tulla. Kertokaa minulle ja muille jännittyneille. Itse työskentelen päiväkodissa määräaikaisena.
Kommentit (27)
Ihan mistä tahansa esim siitä että työnantaja päättää ettei vaan yksinkertaisesti tykkää susta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mistä tahansa esim siitä että työnantaja päättää ettei vaan yksinkertaisesti tykkää susta.
Potkulaki huoraaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen ohi, mutta jo nyt on tekoälyn lukemia videokameratalenteita, joista näkyy työntekijöiden työskentelyn tehokkuus. Pelkään, että tulevaisuudessa (ei ihan nyt) voidaan arvioida työntekijöiden tehokkuutta ja laittaa pihalle ns. huonoimmat työntekijät. Videoesimerkissä muistaakseni laskettiin tarjottavien juomien määrää per työntekijä sekä työntekijöiden rupatteluaikaa.
Aika hyödytöntä tekoälyn käyttöä kun saman asian näkee kassakoneesta reaaliaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kaikista ketkä tuottavat minulle RAHAA. Muista en sitten tykkääkään.
Toivottavasti kaikki peelot, jotka eivät tee töitään ja jättävät muiden tehtäväksi ja puhuvat pahaa muista töissä sekä kiusaavat lentävät pihalle nopeasti jatkossa!
Vierailija kirjoitti:
koskeeko tämä laki myös virassa olevia?
Joo, mutta ne valittaa kaikki oikeusasteet, joten halvempi pitää, ja muuten saneerata työpaikka pois.
En minäkään haluaisi tollasen mulkun kanssa tehdä töitä et sinutkin ulos vaan.