Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Potkulaki astuu voimaan. Esimerkkejä siitä millaisista

Vierailija
20.12.2025 |

asioista ne potkut voi tulla. Kertokaa minulle ja muille jännittyneille. Itse työskentelen päiväkodissa määräaikaisena.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri joka on vanha ukko eikä kykene työtään tekemään pitäisi minusta pistää pitkin tietä. Vtuttaa tehdä käppänän töitä kun ei se saa itse aikaiseksi. Hidas,ei osaa nykyaikaisia atk laitteita,istuu tuolillaan kuin tatti. Turha ukko joka joutaa pihalle!

En minäkään haluaisi tollasen mulkun kanssa tehdä töitä et sinutkin ulos vaan.

Vierailija
22/27 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä tahansa esim siitä että työnantaja päättää ettei vaan yksinkertaisesti tykkää susta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mistä tahansa esim siitä että työnantaja päättää ettei vaan yksinkertaisesti tykkää susta. 

Potkulaki huoraaaa.

Vierailija
24/27 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheen ohi, mutta jo nyt on tekoälyn lukemia videokameratalenteita, joista näkyy työntekijöiden työskentelyn tehokkuus. Pelkään, että tulevaisuudessa (ei ihan nyt) voidaan arvioida työntekijöiden tehokkuutta ja laittaa pihalle ns. huonoimmat työntekijät. Videoesimerkissä muistaakseni laskettiin tarjottavien juomien määrää per työntekijä sekä työntekijöiden rupatteluaikaa. 

Aika hyödytöntä tekoälyn käyttöä kun saman asian näkee kassakoneesta reaaliaikaisesti.

Vierailija
25/27 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään kaikista ketkä tuottavat minulle RAHAA. Muista en sitten tykkääkään.

Vierailija
26/27 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki peelot, jotka eivät tee töitään ja jättävät muiden tehtäväksi ja puhuvat pahaa muista töissä sekä kiusaavat lentävät pihalle nopeasti jatkossa!

Vierailija
27/27 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koskeeko tämä laki myös virassa olevia?

Joo, mutta ne valittaa kaikki oikeusasteet, joten halvempi pitää, ja muuten saneerata työpaikka pois.