Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö itsesi jouluna ähkyyn?

Vierailija
20.12.2025 |

Minä en koskaan, koska en viihdy ähkyisenä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Röh röh!🐷

Vierailija
2/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän ärsyttää, että jouluna on jälkiruokaa. Juuri kun on syönyt hyvän ja laadukkaan aterian, pitää syödä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön normaalisti niin pieniä annoksia että jouluna tulee väkisinkin syötyä liikaa.

Vierailija
4/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En erityisennin pidä jouluruuista.

Vierailija
5/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en! En laita jälkiruokaa, koska kukaan ei sitä halua. Pari suklaata korkeintaan. Syön ehkä yhden siivun kinkkua. Ihmiset aina ihmettelevät, miksen liho. Mutta osaan syödä kohtuudella ja lopettaa, kun alan olla kylläinen.

Vierailija
6/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja valitettavasti aloitin jo. Napostelen kokajan jotain. Judt söun 4 Lind Irish cream suklaapalloa. Taivaallisen hyvää.

Parissa päivässä olen turvonnut niin että farkut kiristää ja on ihan paha olo. Vatsa on turvoksissa kun olen syönyt paljon viljatuotteita. Varmaan jo pari kg painoo tullu. 

Käyn vaa'alla seuraavan kerran 1.1.26 ja heti joulun jälkeen jötän taas hiilarit ihan minimiin ja yritän olla nestemäisellä keitto / sose ruuilla muutaman päivän että saan sen moskan pois suolistostani. 

Vierailija
7/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti syön. Taas.

Vierailija
8/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Syön vain sen verran kun tuntuu hyvältä.

Vierailija
9/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syötkö ähkyksi" se kirjoitetaan suomeksi. Opettele äidinkielesi.

Vierailija
10/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pari kertaa lähtee taju joulunpyhinä pelkästään ruuista. Sitten on jälkiruoka ja juomat.

Vierailija
11/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön ja valitettavasti aloitin jo. Napostelen kokajan jotain. Judt söun 4 Lind Irish cream suklaapalloa. Taivaallisen hyvää.

Parissa päivässä olen turvonnut niin että farkut kiristää ja on ihan paha olo. Vatsa on turvoksissa kun olen syönyt paljon viljatuotteita. Varmaan jo pari kg painoo tullu. 

Käyn vaa'alla seuraavan kerran 1.1.26 ja heti joulun jälkeen jötän taas hiilarit ihan minimiin ja yritän olla nestemäisellä keitto / sose ruuilla muutaman päivän että saan sen moskan pois suolistostani. 

Noissa konvehdeissa oli 200 kcal. Montako olet tänään syönyt?

Vierailija
12/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Syötkö ähkyksi" se kirjoitetaan suomeksi. Opettele äidinkielesi.

Ime parsaa!

Vierailija
13/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jouluna saman verran kuin muulloinkin. Kohtuus kaikessa.

Vierailija
14/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi syödä itsensä jouluna ähkyyn, kun ruokaa saa vuoden jokaisena päivänä, eikä ole vaaraa joutua näkemään nälkää. Minä olen monesti harkinnut paastojoulua. 

Vierailija
15/15 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa konvehdeissa oli 200 kcal. Montako olet tänään syönyt?

Mitä sitten vaikka olisi 2000 kcal? Jos maistuu niin ei kun suuta kohti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä