Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroiletko? Mitä kirosanoja käytät? Millaiset ihmiset mielestäsi kiroilevat?

Vierailija
20.12.2025 |

Millaiset ihmiset käyttävät uskontoon viittaavia kirosanoja? Itselläni on alkanut särähtää korvaan varsinkin ne. Miellättekö muuten p*skan kirosanaksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kiroilen aivan sokka irti meiningillä välittämättä mistään. M59

Vierailija
22/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätoivoinen ja uupunut,  voimattomuuden tunne elämäni suhteen saa kiroilemaan.  Ei voi mitään, peli on menetetty.  Kiroilu auttaa hetken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun satutan itseni vahingossa niin että kopsahtaa ja säikähtää miten kävi. Sitten kiroilu harmittaa, oli se ajatuksessa tai sanat. En halua todellakaan kiroilla. Tulee aika hurjat sanat ja tuliset. Sohellus harmittaa.

Vierailija
24/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää kiroilevia ihmisiä eikä niitä ole elämässäni monta ollutkaan.  Mutta itse olen kiroillut paljon ihan nuoresta asti, en ymmärtä miksi. Hävettänyt monta kertaa oma käytökseni, olen kuitenkin muuten ihan sivistynyt ihminen. Mikä vinksahdus lienee aivoissani tuossa kohtaa. 

Vierailija
25/25 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiroilen, kun joku asia menee väärin tai jos lyön varppaani pöydän jalkaan. Per-le, saat.na, jumalauta. Myös vit-u tulee joskus. Kiroilen lähinnä kotona. en koskaan bussissa ta töissä. Olen nainen, hyvin koulutettu ja muuten sivistynyt ja hyvätapainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi