Kaksi noin 8 vuotiasta poikaa löysi lompakkoni, mikä olisi hyvä löytöpalkkio?
Lompsassa kumminkin paljon tärkeitä kortteja joiden uusimin olisi maksanut aikaa ja rahaa.
Kommentit (42)
Itse en enää uskaltanut silti käyttää luottokorttiani, vaan tilasin uuden. Pelkösin, että lompakon löytöjä on ottanut numerot ja turvakoodit ylös..
Ei mitään, oppivat olemaan. Niin maailma oikeasti makaa.
Paljonko lompakossa oli rahaa ja kuinka iso luotottaja korteilla? 10 % tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en enää uskaltanut silti käyttää luottokorttiani, vaan tilasin uuden. Pelkösin, että lompakon löytöjä on ottanut numerot ja turvakoodit ylös..
Tämä.
Olipa fiksuja poikia, hienoa.. Antaisin parikymppiä ja suklaarasiat mieheen.
10 % löydön arvosta taitaa olla ihan lainmukainen löytöpalkkio.
Vierailija kirjoitti:
Olipa fiksuja poikia, hienoa.. Antaisin parikymppiä ja suklaarasiat mieheen.
Poikien isille?
Vierailija kirjoitti:
Kymppi mieheen.
Ajattelin samaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
En usko että 8 vuotiaat tekisi tuollaista.
50 euroa per lärvi. Olisit antanut aikuiselle löytäjälle satasen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pinkoodit oli lompakossa? Jo viime vuosituhannella opetettiin että pidetään eri paikoissa
mietit korttien uusinnan vaivaa 100e kohtuullinen nua kirjoitukset vaarasta täysin turhia miten muka 8v olisi kloonannut korttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
En usko että 8 vuotiaat tekisi tuollaista.
No mulle soitti aikuinen mies, että et kai ole vielä kuolettanut korttejasi, lapsi löysi lompakkosi. Oli finderista etsinyt numeroni. Lapsiin luotan, aikuisiin en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pinkoodit oli lompakossa? Jo viime vuosituhannella opetettiin että pidetään eri paikoissa
Onko sulla luottokorttia? Se koodi on siinä kortissa
Säästyi tuntien ja tuntien työ itseltäsi, kun ei tarvinnut kuolettaa ja hankkia erinäisiä kortteja. Maksa sen mukaan.
Reilu palkkio. Jos olet tiukassa rahatilanteessa, niin mene ihan kipurajalle. Muussa tapauksessa 50 € / poika on oikea määrä.
Kymppi mieheen.