Ihminen antaa siis huijata otsrään
Jos joutuu tilanteeseen, missä itse yritys huijaa asiakasta tai hoitaa asioita epäasiallisesti, ehkä jopa rikollisesti?
Merkillinen näkökulma?
Tai, jos asiakas kyselee jonkun asian perään, mutta ei pidä erityisemmmim kiirettä koska jos yritys itse hidastelee ja antaa älyttömiä vastauksia niin viivästyy kuitenkin se asia.
Asiakkaani pitää pää kolmantena jalkana hoitaa asiat heti ja rynnätä pitämään huolta oikeuksista jotta esim. saa varastetut rahat takaisin?
En kyllä ole ollenkaan samaa mieltä siitä, että se asiakas tai hänen toimintansa pitäisi olla tuossa suurennuslasin alla, vaan ainoastaan sen yrityksen ,joka ei ole toiminut niinkuin pitää. Asiakas on tehnyt osuuutensa viemällä asian eteenpäin .
Tällaisiin törmää ihmeen usein.
Sitten on jo paha tulehdus jos on otsaräkää