Millainen ihminen tulee lauantaiaamuna pimpottamaan ovikelloa klo 11?
Minulla vapaapäivä. Pääsin eilen vähän vajaa keskiyöllä töistä kotiin. Halusin nukkua pitkään niin joku urpå käy pimpottamassa ovikelloani. On se kumma, kun ei edes kotona saa olla rauhassa.
Kommentit (45)
Muut ihmiset eivät tiedä työaikojasi. Jos et halua tulla häirityksi niin ovikellosta patterit irti ja mitään ei kuulu.
Ei ovikelloa saa pimputtaa. Laittakaa viestiä ihmisille, jotta voitte sopia tapaamisista.
Meidän ovikello sanoo myös pim pom. Miten voi olla joku joka luulee että kaikki Suomen ovikellot sanovat samalla lailla.
Olit kännipäissäsi tilannut jotain verkkokaupasta kotikuljetuksella.
Turha nyt enää katsoa. Ei se siellä nyt enää ole.
Mistä vitusta me täällä voidaan tietää kuka kävi soittamassa ovikelloasi.
Vierailija kirjoitti:
Muut ihmiset eivät tiedä työaikojasi. Jos et halua tulla häirityksi niin ovikellosta patterit irti ja mitään ei kuulu.
Tää on kyllä niin naurettavaa, että muille ihmisille jurputetaan siitä, että olen ollut yövuorossa/iltavuorossa/aamuvuorossa ihan kuin ventovieraiden ihmisten pitäisi se jostain tietää.
Kaikki laitteet äänettömälle jos haluaa olla rauhassa.
Lauantaina klo 11 on ihan normaali aika olla asioimassa.
MIKSI ET ruuvaa kelloa irti/ota paristoja pois ovikellosta!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kiinteä verkkovirtaan asennettu ovikello. Sitä ei saa pois päältä. Monissa uusimmissa kerrostaloissa on tällainen paska systeemi.
No mulla kävi yksi yö joku pimpottamassa ovikelloa klo 3 yöllä. Kun ehätin ovelle niin ovisilmästä katsoessa ei missään näkynyt enää ketään. Herätys oli klo 5 enkä saanut enää unta tuon jälkeen. Vihaan tätä kaupungissa ja näiden hörhöjen keskuudessa asumista(Espoo). Haaveissa maalle muutto.
Herrajestas. Toki ymmärrän yövuoroihmiset mutta kyllä 11 kehtaa jo ovella käydä jos asiaa on. Laita lappu ovelle jos ei saa häiritä. Ennen mentiin naapuriin ilmoittamatta ja se oli hyvä tapa. Pidettiin huolta näin toisistamme. Nyt ei uskalla naapuriin edes katsoa, ei moikata, eikä naapurit välitä vaikka apua huutaisi. Eikä kukaan apua anna. Joskus voitaisiin miettiä mitä se on keltään pois jos vähän joustettais niistä omista vähän itsekkäistäkin raameissa. Ihmettelen milloin meistä on tullut tämmösiä mörököllejä. Enkä ole itsekään sen parempi ihminen-
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu tilasi kerran tarantulan netistä. Ihmetteli, kum hämis tuotiin kotiovelle. Osti sille terraarion.
Joulukukkalähetys. Tai yllätyslähetys ruokakaupasta. Itsekin olen tilannut tällaisia joulukasseja yksinasuville sukulaisille ja tutuille. Jos joku ei ole kotona, vievät seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos avasit oven, se selvisi. Eikös niin?
Käänsin kylkeä sängyssä.
ap
Olisit jatkanut unia sitten mutta piti tulla palstalle rääkymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu tilasi kerran tarantulan netistä. Ihmetteli, kum hämis tuotiin kotiovelle. Osti sille terraarion.
Saisin p*skahalvauksen, jos kännitilaukseni laatikosta löytyisi iso lintuhämähäkki :D Menisi korkki kiinni kyllä pitkäksi aikaa.
Joku myyntimies tai uskonnontuputtaja. Yleensä viikonloppuna uskonto, koska eivät kunnioita toisen rajoja, itsellä kävi pitkään aina lauantaisin mormonit oven takana aina samaan kellonaikaan, jatkui monta viikkoa!
Minulle tuotiin jouluruokia ja herkkuja tänään. Olin jo hereillä, olusiko ollut 9 jälkeen. Tyttäreni oli tilannut lähikaupasta. Ihana yllätys.
Itse avasin kerran oven ja siellä oli wolttikuski ihan väärässä osoitteessa, piti olla aivan toisen nimisellä tiellä kadun toisella puolen.
Joku joulukukkalähetys olisi sinulle tullut. Siellä oven takana odottaa tai joku jo ottanut itsellensä pois kuleksimasta.