Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja yhteensopivuus

Vierailija
20.12.2025 |

Olen tavannut ihana miehen. Ollaan nyt kuukauden päivät oltu kiihkeästi yksissä, mutta.. ensinnäkin tykkään tästä kaverista ihan mielettömästi, niin paljon että hirvittää. Siksi (tiedän, tyhmää) en saa sanottua mikä vaivaa, mutta seksipuolella on pulma. Itse en oo sieltä tiukimmasta päästä, hän taas ei ole varmaan kookkaimmin varustettu. Meillä on sängyssä ihanaa, kiihotun niin ettei koskaan ennen ole tämmöst ollu. Eka kierros upeaa. Toiselle kierrokselle lähes aina päädytään, mutta eka kerran sperma pahentaa mun ihan liiallista liukkautta entisestään. No hän sit päätyy lopulta nopeaan tikkaamiseen, varmaan tuntuman saadakseen, onnistumatta koska seisokki/kunto loppuu sitten jossain vaiheessa. Minulta tuo tikkaus vie ihan kaiken tuntuman, ja tuntuu että se pahentaa löysyyttä entisestään, mun vehkeet ei ehdi mukautumaan. Minulla on ihanaa, vaikken enää toka kierroksella saisikaan, nautin siitä kaikesta muusta. Kysyttäessä kesken jääminen ei häntä vaivaa, mutta mulle jää huono maku kun tahtoisin hänen saavan vielä kun siihen selvä pyrkimys. Kumpi on pahempi, välttää sitä toka kertaa ettei päädytä tuohon vai pyytää jättämään sen tikkauksen ja kokeilemaan jotain muuta. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vilpittömästi, jäin leskesi 15 vuoden liitosta, eikä sen jälkeen ole ollut kuin ihan satunnaista seksiä. Tämmöinen ihastuminen aikuisena on ihan hirveää, enkä tahtoisi tehdä nyt minkäänlaista virhettä kun viimein joku herättää jotain tunnetta. Tiedänhän että asia varmaan ratkeaa itsestään alkuhuuman jälkeen mutta..

Vierailija
2/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kondomista apua ensimmäisellä "kierroksella"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kumi asiaa auttaisi? 

Vierailija
4/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit aloituksessa, että sperma pahentaa liiallista liukkautta entisestään so. kitka heikkenee ratkaisevasti? 

Vierailija
5/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit aloituksessa, että sperma pahentaa liiallista liukkautta entisestään so. kitka heikkenee ratkaisevasti? 

Ap ei kysynyt tätä, mutta vastaa et ihan eka kerroilla ennen kuin testeissä oltiin käyty sitä käytettiin. Sperman aikaansaaman lisäosuuden liiasta liukkaudesta kyllä torppasi, mutta on siinä siis muutenkin liikaa

Vierailija
6/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeihin siis mentiin kiireen vilkkaa aika alkumetreillä että uskallettaisiin olla ilman kumia.

Vierailija
7/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleesi hoidella mies toisella kierroksella suullisin nautinnoin maaliin tai vaihtoehtoisesti palauttaa lerpahtanut seisokki imutuksin? 

Siis mikäli epäilyttää (tosi turhaan etteikö mies edelleen nauttisi seksistänne). Varsinainen neuvoni on, että ei kannata epäröidä silloin kun on löytänyt ihmisen jonka kanssa seksi toimii noinkin upeasti.

Tikkaus tosiaan voi viedä perille silloin kun ei muuten meinaa, mutta se saa muös tuntumaa alemmas, joka vaatii lisää kiihkoa ja rajuutta jotta perille päästäisiin. 

Tuntumaa tikatessa vähentää turtumisen lisäksi se, että naisen emätin jää nopealla tahdilla avoimeksi kalun paksuuden verran, jotta hinkkaus ei vahingoittaisi herkkiä kudoksia ja se on tahdosta riippumaton refleksi. 

Sen vaikutusta voi vähentää käyttämällä tietoisesti lantionpohjan lihaksia puristuksiin tai pysähtymällä joksikin aikaa, jolloin emätin kuroutuu tiukemmaksi. Kun näitä oppii käyttämään, tulet vielä kiittämään ylimäätäisestä liukkaudestasi.

Lantionpohjan lihasten harjoittaminen on helppoa geishakuulien avulla ja mikäli on ahkera, niitä voi jopa liikuttaa emättimessä lihasten avulla. Sen opittuaan nainen kykenee helposti puristelemaan myös kalua tosi tuntuvasti yhdynnän aikanakin, joka vie miehen perille just silloin kuin nainen haluaa.

Seksitaitoja ja -kykyjä voi kehittää ihan kuka vain ja sinäkin voit oppia aivan uudenlaista nautinnollisuutta, pidä kiinni löytämästäsi selkeästi itsellesi seksuaalisesti yhteensopivasta ihmisestä. Tutkikaa seksuaalisuuttanne uteliaan kokeilevalla mielellä, tantraseksin harjoitteista voisi olla teille todella iloa myös. 

Kun luopuu orgasmikeskeisyydestä, voi seksijutuista löytää aivan uusia tasoja. Tarkoittaa siis sitä, että luottaa siihen että niitä tulee vaikkei niitä tavoittele. Tulet yllättymään jos kokeilette tällä ajatuksella seksiä.

Sexguru

Vierailija
8/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin eron jälkeen rouvan joka ei myös ollut sieltä tiukimmasta päästä. Mutta hän osasi käyttää pilluaan vaikka oli aluksi väljähkö ja tosi liukas. Kyllä minulla laati lähti ihan kunnolla, kun olin vähän tottunut. Välillä pyyhittiin limoja pois ja rouva piti jalkoja koukussa ja yhdessä vatsaa vasten kun panin.  Suhde loppui ihan muista syistä. Vieläkin muistan tämän naisen kanssa viettettyjä öitä.

Vierailija
9/9 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennot vaikuttaa yllättävän paljon ja tuokin puristaako nainen jalkojaan yhteen vai onko jalat levällään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän