Minkälainen ihminen huomauttelee muille jostain ulkonäköseikoista??
Onpas sulla ohuet hiukset, isot peukalot, pitkä selkä, ulkonevat hampaat tms.
Luuleeko tuo huomauttelija, että hän tuo jonkun uuden tiedon esille eikä tämä ohuthiuksinen ole aiemmin huomannutkaan, että hänellä on ohuet hiukset? Miten tuohon pitää reagoida? "Kiitos tiedosta, varaankin heti ajan selänlyhennysleikkaukseen!"?
Kommentit (31)
Ilkeä ja alempitasoinen ihminen. Henkisesti ja henkiseltä kehistysasteeltaan hyvin alhaisella tasolla oleva. Narsistit ja erittäin narsistiset. Tyhmäkin täytyy olla!
Jotkut tosiaan katsoo velvollisuudekseen laukoa niitä mielipiteitään, joita ei kysytty. Keskenkasvuiset, rajattomat ja ilman arvostelukykyä kehittyneet muna-aivot. Eipä niistä sitten oikein mihinkään muuhun olekaan. Sanovat nyt sitten mitä sanovatkin, niin ei muuta kuin korvasta sisään ja toisesta ulos.
Sellainen, joka haluaa pahoittaa toisen miehen. Poistan tällaiset ihmiset ystäväpiiristäni, koska tuollaiseen ihmiseen ei voi luottaa.
Todennäköisesti ihmistä itseään on joskus kiusattu. Silloin oppii katsomaan toisten ihmisten huonot puolet. Mua kiusattiin lihavuudesta koko lapsuus ja samalla ku opin pukeutumaan niin että peitän sen ja miten ei kannata pukeutua niin opin kyllä myös toisten huonot piirteet. Huomaan heti esim. hörökorvat, miestissit tai hilseen tai vaikka naisilla tummat karvat. Kouluaikana joskus tarvitsi sanoa takaisin... Ei siitä tosin mitenkään hyvä mieli tullut, vaikka kiusaaja olisikin puolestaan pahoittanut mielensä.
Löysin muuten tästä kohumissistäkin yhden huonon puolen, mutta en sano, ei hän tainnut edes olla kiusaaja, vaan kaverinsa.
Olen käynyt tämän läpi omassa päässäni enkä sano enää yhtään mitään toisen ulkonäöstä. En halua alas kiusaajien tasolle. En sano edes laihtumisesta, koska sekin on vähän kaksipiippuinen juttu. Kun mua nuorempana kehuttiin pienestäkin laihtumisesta niin tuli tunne et "näin sitä vaan toisen perse kiinnostaa". Tavallaan todisti sen että ihmisiä todellakin kiinnostaa toisen ulkonäkö. Itse vedän tietoisesti toista linjaa ja kysyn kuulumisia yms.
Mutta minä koen että arvostelijat ovat itse saaneet haukkuja ulkonäöstään ja sitten pitää nostaa itsetuntoa toisten kustannuksella. Jolla ei tätä taustaa ole, ei kiinnitä huomiota toisten puutteisiin, olemme vain erinäköisiä.
Kyllä purra näitäkin pyytää anteeksi.korealaisilta ja kiinalaisilta,Orpo käy rajalla jyrähtämässä ja Helena Koivu käy avautumassa saunassa miesten puolella
Vierailija kirjoitti:
No reagoi siten, että annat tulla omat huomiosi tästä huomauttelijasta. Se on oikea homma.
Tuollaiselle tyypille, kun antaa samalla mitalla takaisin niin menee herneet nenään. Itse saavat sanoa mitä vain, mutta heille ei saa sanoa mitään. :D Naurettavia ääliöitä tuollaiset.
Narsistiset ihmiset projisoivat muihin omia heikkouksiaan, pinnalliset ihmiset näkevät vain ja ainoastaan omien standardiensa mukaisesti arvosteltavan ulkokuoren, epävarmat ja sosiaalisesti taitamattomat ihmiset osoittelevat muita pysyäkseen itse taustalla piilossa. Joka tapauksessa mikään positiivinen luonteenpiirre ei moista aiheuta.
Hörähdykset selänlyhennysleikkaukselle :D :D
Äitini, kauppatieteiden tohtori. Kateelliset ihmiset huomauttelevat ja tökkivät kuviteltuja kipupisteitä.