Joko tuli aamukahvi pilattua moccamasterilla ja tummalla jauhatuksella?
Tumman jauhatuksen oikea uuttolämpötila on 83 astetta.
Kommentit (76)
Joka aamu kuumennan veden monosyaaniamidihauteessa, niin on justiin 83 asteista. Uuttokaluston esilämmitän vanhennuskaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu kuumennan veden monosyaaniamidihauteessa, niin on justiin 83 asteista. Uuttokaluston esilämmitän vanhennuskaapissa.
Perkele. Kerrankin on amati-ihmisiä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamukahvin pilasi lukiolaisen joulukirkko. Silmät ristissä piti lähteä ajamaan kesken makoisampien aamu-unien, edes kahvia ehtinyt juoda ennen.
Mikäpä oli tekosyy, että lukiolainen ei itse osannut lähteä sinne omatoimisesti? Vai oletko sellainen curling, että kuskasit kouluunkin joka aamu, jotta lapsi ei itsenäistyisi liian varhain?
No jossain maaseudulla voi olla ihan se syynä, ettei se normaali koulukuljetus kulje lauantaina. Millä se alaikäinen sinne itse lähtee jos matkaa on reilusti?
Lukiolainen on joka tapauksessa mopoiässä. Moni tuon ikäinen ajaa myös fillarilla kuntoilunkin takia kymmeniä kilometrejä.
Amatöörit ja uusavuttomat.
Kahvi keitetään oikealla Kahvipannulla. Ja lopuksi tilkka kylmää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on aito ja alkuperäinen tapa. Ei 1800 luvulla mitään Mokkamastereita tai Kapselikeittimiä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleaa paahtoa sen pitää olla, tummaa en juo kuin äärimmäisessä hädässä.
Minulla on päinvastoin.
Tunge se tumma persvakoosi, ääliö.
Kyllä, helpoimman kautta. Moccamasterilla kaupassa jauhettua tummapaahtoa, nam. Samettista ja hyvää.
Neccemasterllla tummempaa paahtoa
En juo tummapaahtoisia kahveja. Ainoastaan ykköspaahteisia.
"Eduskunta hyväksyi potkulain"
Vierailija kirjoitti:
Keitä sä vaan kahvipannulla. Mä en oo koskaan käyttänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä ap keitit kahvisi?
Käsin.
Masturboit?
Ei ole olemassakaan tummaa jauhatusta.
Paahtoasteita sen sijaan on. Ilmeisesti ap ei ole kummoinen asiantuntija tässä asiassa
Vierailija kirjoitti:
Tunge se tumma persvakoosi, ääliö.
Niinkö sinä teet? Erikoista kahvin kanssa onanointia.
Pitäähän se elämä täyttää jollakin pienellä joutavanpäiväisellä piperryksellä, jos mitään muuta elämää eikä harrastusta ole.