Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on runsaasti hellyyttä osoittava 3v

Vierailija
23.04.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asetatteko sille jo jotain rajoja, ja onko se tarpeen. Mun poika silittelee usein kaulaani, kasvojani, tunkee kättä kaula-aukosta sisään, pussaa todella paljon.

Olen miettinyt, että pitäiskö tässä ottaa jo jotain oidipusjuttuja huomioon =). Varsinkin kun mun ja miehen ei ole tapana kovasti osoittaa hellyyttä toisillemme.

Vierailija
2/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon samanlainen tilanne ja mietin ihan samoja juttuja. Viimeksi aamulla kun poika ( 3 v.) tuli hellimään ja kaappasi minun pääni hänen syliinsä ja silitteli..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää välillä rintoihin koskea ja silittää. Olen laittanut siihen rajan, että äidin tissit on äidin. Välillä myös pussaa liian kovaotteisesti, saattaa lähes purra. olenkin miettinyt, et missä vaiheessa pitäisi rajoittaa näitä hellyydenosoituksia.

Vierailija
4/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa kulttuurissa on kautta aikojen kasvatettu tunnekylmiä huonolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä - lopetetaan se kasvatusketju. Ottakaa oppia lapsistanne ja hellikää puolisoitannekin samoin. Lapsi todennäköisesti tarvitsee läheisyyttä ja haluaa varmistaa että juuri sinä, rakas ihminen, olet siinä. Ei siinä ole mitään pahaa, ja rinnat on lapselle jotain muuta kuin seksuaalisia. Ne ovat ehkä juuri ÄITI.

Vierailija
5/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenki se on ihanaa ku lapsi tulee halaamaan,jne mutta liika on liikaa

Vierailija
6/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta he ovat isoja ja saatte juosta poikienne perässä jos heiltä halin haluatte ja silloinkin saatte vain murinaa päällenne. ;)

Nauttikaa pienistä rakkaista jotka haluavat pitää hyvänä!

Vierailija
7/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseihin ei kuitenkaan saa " käydä kiinni" , koska se ei mielestäni tunnu kivalta. Olenkin sanonut että " tissit ovat äidin" , mutten ole tehnyt asiasta sen kummempaa numeroa, vaihtanut vain asentoa tai siirtänyt käden pois tms.

Tiedän, että tämä menee kohta ohi, ja sitten saan kerjätä edes hetkeksi syliini... *snif*

Vierailija
8/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä kovasti itsekin halia poikaa, mutta ehkä toi tisseihin koskeminen ei tunnu jotenkin ok:lta. Annan lapsen kyllä ajella vaikka pikkuautolla päältä, ja vähän tökätä tissiä, mutta jos rupeaa tarkemmin hipelöimään, sanon että kutittaa. Ja demonstroin miten kutittaa kun itse laitan kättä pojun paidan sisään. Ja meidän muksu on siis vasta juuri täyttänyt 3 vuotta, vuoden päästä voi juttu olla taas eri kun lähestyy neljää.

Vierailija
9/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailee, halailee ja silittelee yhtä paljon sekä minua että isäänsä. Ja samoin muita pikkulapsia (lähinnä vauvoja), jotka käyvät meillä kylässä. Minusta se on ihanaa että osaa osoittaa hellyyttä, sellaista ei juuri omassa kodissani lapsena näkynyt...

Vierailija
10/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa. :-)) Tai me siis hellitään kaikki toisiamme, silitellään ja halaillaan. En ole kyllä huomannut, että poika mitenkään yrittäisi kosketella rintojani, ehkä vahingossa. En kuitenkaan ole tehnyt enkä tee siitä numeroa.

Kyllä sekin päivä koittaa, kun poika ei enää minua halua vapaaehtoisesti halailla:-(

Vierailija
11/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee että näistäkö minä join kaikki maidot jne, ihan normaalia minusta jos taputtelee, taputtelee se masuakin ja halii ja pusii muutenkin paljon,

poika kohta 4v joskus ihan " puristaa" tisseistä ja silloin siirän kädet pois ja sanon vaan jotain " noh" , en tee numeroa siitäkään, välillä se haluaa laittaa kädet mun paidan sisään ja ottaa tisseistä kiinni, siirrän silloinkin nätisti kädet pois, en usko että siinä on mitään häiriintynyttä takana, poika joskus ääneen " ihmettelee" että onpa sulla isot tissit (eikä oikeesti edes ole) :)

Kai ne tissit vaan kiinnostaa kun on isot ja pehmeät pallukat, tytöllä lisäksi se että on itse juonut niistä maitoa vauvana lisää kiinnostusta,

mutta esim saunassa ei ole kumpikaan yrittänyt isän tai minun sukupuolielimiä kosketella, siihen pistäisin kyllä tarkan nollalinjan just perustellen " ne on äidin/isän omat, niinkuin sinun pimppasi/pippelisi on sinun oma eikä muut saa kosketella sitä"

tyttö muuten tossa vähän aikaa sitten jopa pussasi minun tissiä kun oltiin nukkumassa, ihan ok oli minusta tilanne.

Vierailija
12/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön kanssa " pussataanko?" tarkoittaa että pussaamme suulle, poika taas tarjoaa posken ja/tai pussaa itse poskelle, todella paljon harvemmin poika haluaa muutenkin pussailla ja halailla kuin tuo tyttönen...tytön kanssa pussaamme useamman kerran päivässä, pojan kanssa ehkä muutama kerta kuukaudessa, sitten toki molemmille päälle vielä ne pusut mitä jakelen ns ohimennen poskelle, päälaelle tms :)

Vierailija
13/13 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika hänkin, joten kai tässä jotain oidipaalistakin on mukana :-) Rajan olen vetänyt siihen, että suulle ei pussata eikä tissejä silitellä, muuten saa kyllä suukotella jos siltä tuntuu. Myös iltapusuille on pitänyt laittaa rajoituksia ja samoin siihen, että pusut eivät saa olla liian märkiä (jossain vaiheessa poika halusi nuolla minua...).

Tämä poika ei osaa istua sylissä hiljaa (kuten ei oikein missään...), joten osin luulen että suukottelu johtuu siitäkin: hellyydenkin pitää hänestä olla aktiivista. Toisaalta tämä lapsen kanssa tunne-elämä on muutenkin vuoristorataa, jos ei olisi tuota ylenmäääristä hellittelyä, päivän tunnesaldo voisi hyvinkin jäädä meillä miinukselle. Poika kun on hirveän vilkas ja herkästi tulistuva, joten myös konflikteja tulee meillä paljon joka päivä.