Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastatteli tällä viikolla kahdeksan työnhakijaa

Vierailija
19.12.2025 |

Kaksi oli myöhässä, yksi alkoi sanelemaan ehtoja milloin hän voi ja ei voi tehdä töitä harrastustensa vuoksi, yhdellä oli koira joka rajoittti hakijan työaikoja, yksi oli tyhmä kuin saapas ja kolmesta kelvollisen tuntuisesta pitäisi tehdä nyt päätös että kenet palkkaa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko edes maksanut palkkaa enemmän kuin 9 euroa päivässä.

Vierailija
22/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joka palkkasi kesätyöntekijöitä, niin oli aivan ymmällään ja monttu auki, että mikä v***** nuorisolla on nykyään?

Puhelimeen ei suurin osa vastaa. Se kuka vastaa, niin on joko hiljaa tai "mo" "ni" tai muuta vammailua. Harva osaa esitellä itsensä ja antaa itsestään jollain tavalla fiksun kuvan.

Sitten kun päästään itse asiaan, niin sitten tulee juuri nämä ehtojen sanelut, puheet harrasteista, ja vapaa-ajasta.

Nuoriso on yksinkertaisesti pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että tämä tyhmä kuin saapas valitaan koska minun kaltainen joka on ääri tunnollinen ja  tulee ajoissa ja tuntee työ elämän lainsäädännön ja osaan laskea organisaation tunnusluvut koetaan järkyttävän uhkana.

Kaikkein pahinta on se että en suostu tekemään töitä paskalla palkalla.

Vierailija
24/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et kutsunut minua haastatteluun. 

Vierailija
25/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsiko joku (kallis) rekryfirma nuo kahdeksan jostain sadan hakijan joukosta?

Se tyypillinen rekry jolla ei ole hajuakaan mistä työstä käytännössä kyse.

Vierailija
26/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri joka palkkasi kesätyöntekijöitä, niin oli aivan ymmällään ja monttu auki, että mikä v***** nuorisolla on nykyään?

Puhelimeen ei suurin osa vastaa. Se kuka vastaa, niin on joko hiljaa tai "mo" "ni" tai muuta vammailua. Harva osaa esitellä itsensä ja antaa itsestään jollain tavalla fiksun kuvan.

Sitten kun päästään itse asiaan, niin sitten tulee juuri nämä ehtojen sanelut, puheet harrasteista, ja vapaa-ajasta.

Nuoriso on yksinkertaisesti pilalla.

Heidät pitää jokainen kohdata heidän yksilöllisten ominaisuuksiensa ja tarpeidensa mukaan. Ja työpaikan on hyvä osata myös muokkaantua heille jokaiselle yksilöllisesti sopivaksi.

Tämä on suunta.

Vierailija
27/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä on yli 8-tuntiset päivät tai älyttömät työajat? Koirahan käy ulkona aamulla, 8 tunnin työpäivän jälkeen ja illalla. Korjatkaa hyvänen aika työaika!

Kas kun niitä töitä sen mukaan kun on tarve. Jos tarvitsee tehdä pitempiä päiviä niin sitten tehdään. Sellaista on työelämä.

- Eri

No ei ole. Työehtosopimukset on ihan syystä, ettei työ vie kohtuuttoman suurta osaa ihmisen elämästä. Edelleenkään me ei elätä työpaikkaa varten

Vierailija
28/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ns. äänettömänä hang-around-jäsnenä mukana, kun rekryttiin uusia työntekijöitä. Se, millä perusteella hakemukset seulottiin ja mikä haastateltavissa teki vaikutuksen, ei saa minua yllättymään onnettomista valinnoista.

Vierailija
29/29 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö sinulta kokonainen viikko kahdeksan ihmisen haastatteluihin? Ihmettelen.