Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä katsot kriteereiksi että ihminen on menestynyt elämässään ev

Vierailija
23.04.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tilanne tietenkin molemmat :D

Vierailija
2/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellista menestystä -siis hyväpalkkainen työ jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen tullut siihen tulokseen, että jos ihminen ITSE on vaan tyytyväinen elämäänsä, hän on sillon menestynyt. Vaikeaa pitää menestyneenä semmoista, joka burn outin partaalla keikkuu johtopaikalla tms. Menestyminen = mielenrauha. Pitäisiköhän ruveta buddhalaiseksi..?

Vierailija
4/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo aika paljon älykkyydestä.

Vierailija
5/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielipide on että paras saavutus olisi olla onnellinen ja tyytyväinen, tyydytetty siinä elämäntilanteessa missä on, tasapainoinen ja ja hyvä olo.

joku saa sen taloudellisesta menestyksestä, toinen suurperheestä kolmas jostain muusta.

En osaa tästä tehdä oikein yleistystä, kun se on niin yksilöllinen tunne se onnellisuus.

Vierailija
6/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tälläinen. ;)

Vierailija
7/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku menestynyt. Rahalla ei ainakaan ole mitään merkitystä, vaan sillä, että ihminen on saanut toteuttaa itseään, ollut ja on onnellinen ja luo onnen ilmapiiriä myös ympärilleen. On rauhallinen ja tyyni, ei masentunut, ei kiukkuinen.

Vierailija
8/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä kommentti kertoo sinun älykkyydestäsi aika paljon!!!

Vierailija
9/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vauraus = älykkyys??

Anna mun kaikki kestää....

Vierailija
10/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo, Volvo, labradorin noutaja. Lapset puettu Reimateciin, Vanhemmilla yhteensopivaa Burberryä, osaavat puhua Ruotsia, niinkuin paremmat ihmiset yleensä, akateemisesti koulutettuja, lapset sivistyneitä, osaavat niiata ja kumasrtaa, käyvät yksityiskoulua, syövät Sunnuntaisin Brunssia, Käyvät kaukolomilla kahdesti vuodessa, paljon samantasoisia ystäviä, eivät edes tiedä mikä on Prisma, käyvät Stockmannin herkussa ostoksilla...heh

Vierailija
11/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu=varakas

?????????????????????????

Vierailija
12/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia menestyneitä ihmisiä.

Eräs heistä on 43-vuotias roskakuski, joka myös viljelee pientä kotitilaansa. Joka aamu lähtee töihin neljäksi hymyillen, koska tykkää työstään (ja siitä muuten maksetaankin suht hyvin). Kesäisin nauttii, kun vilja kasvaa pelloilla ja syksyllä puimisen jälkeen tekee laskuvarjohypyn niitetylle pellolle.

Äitinsä mielestä on järkyttävää, että dip insinööri on roskakuski ja yrittää salata poikansa ammattia tuttaviltaan. Tämä mies on kuitenkin kadehdittavan onnellinen, samoin kuin hänen vaimonsa ja lapsensa.

Vierailija
13/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle se on hieno ura, toiselle tasapainoinen perhe-elämä, tai tietysti molemmatkin...

Vierailija
14/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyytyväinen siihen mitä on, eikä kadedi muita kun tietää että se ei ole häneltä pois.

Vierailija
15/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että talouskasvun seuraus on inhimillinen hätä. Muutenkin tässä hektisessä maailmassa näyttää olevan vaikeinta saavuttaa juuri se mielenrauha, joten jos joku sen saavuttaa, niin voi todellakin sanoa hänen menestyneen!

4

Vierailija
16/16 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet oikeassa, fiksu osaa hoitaa raha-asioitaan. muttei ole silti välttämättä varakas, eli ei " haali" rahaa. Menestynyt ihminen voi olla vähätuloinenkin, mutta ei rahaloukussa.

Onnellinen ihminen ei välttämättä lainkaan keskity rahaan, raha ei ole mitenkään merkitsevässä asemassa. Puhun tässä itsestäni :) Ei olla mitenkään rahapulassa, mutta raha vaan ei merkitse meille mitään - pakko sitä on jonkin verran olla, mutta elämä ei pyöri vaurauden ympärillä. Moni muu asia tuhannesti tärkeämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi