Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule
Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.
Kommentit (539)
Ouh jeah, ou jeah, ou jeah, harder, harder, I am coming, or not. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.
Täällä raivoaa loputon joukko seksuaalisesti kyvyttömiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksillä ja yhdynnällä ei ole mitään tekemistä naisen nautinnon kanssa vaan on parasiittisiittiöiden insertoimista naisen kehoon.
Ei ole yksinkertaiseti mitään syytä suorittaa sitä koskaan. Orgasmin saa muutenkin jos sellaista haluaa.
Olet väärässä.
Nainen voi nauttia seksistä. Nainen voi saada orgasmin yhdynnässä. Seksi on parasta miehen kanssa.
Älä valehtele. Naaraat itse todistelevat mitä ajattelevat miehistä ja kuinka naaraat toimivat. Arvostan tuollaista rehellisyyttä, se on harvinaista.
Sä uskot vain niitä, jotka sopii sun narratiiviin. Muut on valehtelijoita. Ja sitten paasaat, että kaikki naiset sitä ja tätä.
Eipä naiset ole tuota raivoisasti kiistäneet, sinäkin puutut vain minun viestiini. :)
Puuttukaa samalla innolla naisten väitteisiin miehistä niin saatan uskoa teitä jonain päivänä. Siihen asti todistatte miehiä vihaavien naisten viestit todeksi ja teidä koskeviksi
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tarvitsen vain muutaman minuutin lauetakseni, joten naisen pitäisi oppia sopeutumaan ja saavuttaa orgasmi itse ennen kuin minä laukean.
M47
Kuinka moni nainen voi kiihottua ja saada orgasmin kahdessa minuutissa?
Kaksi minuuttia ei riitä edes lämmittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan ketju miehen orgasmista. Montako nanosekuntia pysyy? Tämä on tätä naisten kaksinaismoralismia.
Olen tehnyt ilmon tästä asiattomasta ketjusta. Ei auta.
Valtaosa naisista saa orgasmin klitoriksesta. Fakta, mikä on kaikkien tiedossa. Siitä huolimatta palstamiesten kohdalle osuu aina se pieni vähemmistö naisista jotka ei saa orgasmia mistään ja mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tarvitsen vain muutaman minuutin lauetakseni, joten naisen pitäisi oppia sopeutumaan ja saavuttaa orgasmi itse ennen kuin minä laukean.
M47
Säälin kumppaniasi.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista saa orgasmin klitoriksesta. Fakta, mikä on kaikkien tiedossa. Siitä huolimatta palstamiesten kohdalle osuu aina se pieni vähemmistö naisista jotka ei saa orgasmia mistään ja mitenkään.
Nainen, riittääkö kaksi minuuttia?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Oletko saanut heidät orgasmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen naisen kanssa olet harrastanut seksiä? Oletko saanut heidät orgasmiin?
Tämä on mies, jolla on teoreettista kokemusta, mutta joka välittää käytännössä vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.
Ihania te itsekkäät ukot.
Vierailija kirjoitti:
"Aina"
Puoliso saa orgasmeja käsin, kielellä, vibralla ja määrällisesti eniten ihan sillä peniksellä. On joskus ollut myös kuivempi kausi, mutta syyt eivät aina ole huonossa seksissä, kuten aloitus väittää. Meillä halujen eriparisuus korjaantui kun vaimo lopetti hormonaalisen ehkäisyn ja pudotti 10 kiloa painoa.
Toki orgasmiton seksi voi olla syynä, kuten esim. masennus, hormonihäiriöt, ym.
Siirtäkää tämä ketju, joka kuuluu SEKSIOSIOON !!
Miksi mitään ei tapahdu, ylläpito!???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, riittääkö kaksi minuuttia?
Itse ehdin kahdessa saada kaksi orgasmia omin käsin. Yleensä lopetan jossain 20:n kohdalla. Miesten kanssa seksi on sitten melko laimeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketju ei ole seksiosiossa????
MODE TAITAA OLLA SAMMUNUT.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies viitsisi edes yrittää kun nainen on vastenmielinen runkkari. Pääasia että saa itse kassit tyhjäksi.
Eli sinä siis jatkat itkurunkkaamistasi.
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
öÖH
Laitetaan ketju miehen orgasmista. Montako nanosekuntia pysyy? Tämä on tätä naisten kaksinaismoralismia.