Yli 200 000 tarvitsee ruoka-apua Suomessa
Pyörii tässä palstalla punaisen ristin mainos. Onko muka noin vähän?
Kommentit (41)
Olen itsekin ollut todella pa niin uskallan kommentoida.Eli porkkanaa,lanttua,kaalia,linssejä....kyllä kohtuu halvalla vatsansa saa täyteen.Itse opiskelijana söin makaronitomaattipyrettä.
Paskat, ovat vaan tottuneet liikaa hyvään ruokaan.Mihin ne rahat menee , ei muuhun kuin kehäkolmosen öky asuntoon.
No mutta monethan teistä tahtovat, että meiltä sossupummeilta pitäisi ottaa tuet pois, niin miksi se on sitten teistä surullista, että tarvitaan ruoka-apua?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ollut todella pa niin uskallan kommentoida.Eli porkkanaa,lanttua,kaalia,linssejä....kyllä kohtuu halvalla vatsansa saa täyteen.Itse opiskelijana söin makaronitomaattipyrettä.
Syö vaikka pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma vika jos ei 590€ saa kuukauden ruokia
Mistä tuon 590 Voi saada ruokarahaa, jos ei ansio tai pääomatuloja?
Onko sen turvana, vaikka jokunlaki, joka velvoittaisi esim Kelaa maksamaan sen?
Omat tulonsiirtoni (tymarkkinatuki ja asumistuki) ovat noin 1050€ kk:ssa, josta pelkkiin asumisnenoihin (= vuokra, sähkö sekä vesi että kotivakuutus) maksaa kuukaudessa boin 750€ Lopuilla sitten hankin niin ruokani, lääkkeei (Ns maksukattoon vielä hieman matkaa), puhelin&nettiliittymäni joukkoliikenteen matkalippuni, joskus vaateteita tai Joulu tai synttärilahjoja.
Olen onnekas kunnolennpysynyt perusterveenä ja vielä uskon, että työttömyys on vain välivaihe.
Minä voin auttaa jos saan vähän naisen lämpöä🥺
Vierailija kirjoitti:
Paskat, ovat vaan tottuneet liikaa hyvään ruokaan.Mihin ne rahat menee , ei muuhun kuin kehäkolmosen öky asuntoon.
Asun täällä pohjois Savossa 35 neliön yksiössä.
Fasistinen PersKokkare-hallitus pääsemässä tavoitteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
eivät tarvitse. He tarvitsevat taloudenhallintataitoja.
Mulla menee tuista satanen opintolainan perintään ja oon aika tiukilla.
Ihan kaikki muut kehottaa laittamaan sen ulosottoon,että eläminen ois helpompaa.
Miten meinasit opettaa talouden hallintaa kun kaikki on numeroitu ja nipistä ihan kaikesta?
Kukaan ei edes usko, että elän niin vähällä ja suoritan opintovelkaa.
Menisivät TÖIHIN niin ei tarvittis meidän niitä ruokkia !
Lapsiperheistä lastensuojeluilmoitus ellei työtä vieroksuvilla ole halua ruokkia kakaroitaan ! Kaljaa vaan kitataan !
Mielestäni olisi oikein hyökätä eliitin kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen on tullut liian paljon m. muuttajia.
Ei riitä ruoka. Ei riitä työt. Ei riitä rahat.
Kenen etua nykyinen suuntaus palvelee?
Ulkomaisille opiskelijoille ja muille m a m u i lle ei pitäisi antaa mitään,palatkoon kotiin.
Vierailija kirjoitti:
todellinen luku on enemmän ainakin 500000
kaikki tilastot vääristellään, työttömiä on valtavan paljon enemmän kuin kerrotaan
No sitähän minäkin !!!
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheistä lastensuojeluilmoitus ellei työtä vieroksuvilla ole halua ruokkia kakaroitaan ! Kaljaa vaan kitataan !
Tupakkaa ja peleihin menee loputkin !
Vierailija kirjoitti:
Miten voisimme toimia, että vaikka ensi Jouluna olisi puolet vähemmän ruoka-avun tarvitsijoita?
Uskovainen mies
Leikataan lisää tukia.
Jouluterveisin,
Hallitus
Vierailija kirjoitti:
Moni todella apua tarvitseva ei ruoka-apua hae. Monella ei ole esim. sitä muutamaa euroa bussirahaa, että pystyisi ruoka-apuun menemään jne.
Huonojalkaiset eivät edes pysty jonottamaan ruoka-apua.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olisi oikein hyökätä eliitin kimppuun.
eliittiä on kyllä paapottu kaikin tavoin muiden kustannuksella, voitaisiin suorittaa omaisuuden uusjako
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee tuista satanen opintolainan perintään ja oon aika tiukilla.
Ihan kaikki muut kehottaa laittamaan sen ulosottoon,että eläminen ois helpompaa.
Miten meinasit opettaa talouden hallintaa kun kaikki on numeroitu ja nipistä ihan kaikesta?
Kukaan ei edes usko, että elän niin vähällä ja suoritan opintovelkaa.
Voi kun voisin ottaa jonkun aikuiseksi kummilapsekseni ja auttaa vaikka maksamalla hänen puolestaan pikkulaskuja. Se ulosottoon päätyminen on kuin lupaus siitä, ettei kelpaa enää ikinä töihin.