Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku luottaa toisen ilmestyvän paikan päälle treffeille, jos vain muutama viesti on vaihdettu jossain deittisovelluksessa?

Vierailija
19.12.2025 |

Itse ainakaan en lähtisi mihinkään treffeille, ellei vähintään puhelimessa olla puhuttu sitä ennen. En luota yhtään pelkkiin viesteihin jossain deittisovelluksessa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä luurin päässäkin saattaa pian olla vain AI.

Vierailija
22/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna numeroani yhdellekään naiselle ennen kuin on tavattu ja selvinnyt tavataanko uudelleen.

Mikset hommaa prepaidia kakkosliittymäksi?

En ole niin pakkomielteisen epätoivoisesti naisseuran perään, että alkaisin liittymiä hankkimaan. Jos viesteilyt natsaa hyvin, voin tavata. Siitä se lähtee rullaamaan jos lähtee.

Jos sinulla on monta liittymää, voit viestitellä kätevästi usean eri naisen kanssa samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo aika paljon ihmisestä, jos tekee oharit, vaikka on sovittu, että tavataan. Toki aina voi tulla joku viime hetken este, mutta siitä pitää ilmoittaa.

Miksi edes sopia mitään treffejä, jos ei halua nähdä? En ihan ymmärrä tätä.

Jotkut ajattelevat, että "mä sovin treffit ylihuomiselle, mutta mä päätän sitten vasta pari tuntia ennen sitä, että haluanko tai jaksanko mä oikeasti lähteä sinne". Kerrankin minä olin su-iltana sopinut, että seuraavana päivänä eli ma:na tavataan klo 17. Mies ilmoitti maan klo 15, ettei haluakaan tavata, kun kuulemma meidän kemiat ei Natsaa.

Vierailija
24/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna numeroani yhdellekään naiselle ennen kuin on tavattu ja selvinnyt tavataanko uudelleen.

Onko yksikään nainen suostunut tapaamaan noilla spekseillä? Ihan ilmeinen turvallisuusriskikin tavata joku random mies, joka ei edes puhelinnumeroaan voi antaa.

Miten puhelinnumeron antaminen lisää turvallisuutta, prepaid parempi on ensin tavata julkisella paikalla. Sen jälkeen, jos haluaa, voi antaa numeron, tai sitten numeron, jossa on pari numeroa hups väärin.

Vierailija
25/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten iso ongelma, jos toinen ei tule paikalle? Joku max. 1 h elämästä. Toki jos asuu kaukana ja matkustaa treffien takia pitkän matkan niin sitten on järkevää tutustua kauemmin. Itselle suurempi pelko on se, että pituu istua hetki ihmisen kanssa, jonka tietää heti vääränlaiseksi.

Mikä ongelma on istua vääränlaisen ihmisen seurassa? Silloin pitää vain ottaa eri asenne, ja puhua yleismaallisia asioita.

Vierailija
26/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo aika paljon ihmisestä, jos tekee oharit, vaikka on sovittu, että tavataan. Toki aina voi tulla joku viime hetken este, mutta siitä pitää ilmoittaa.

Profiilia pidetään helposti feikkinä, jos siinä ei ole mitään joka varmistaisi profiilin kuuluvan oikealle henkilölle. Silloin ihmiset ajattelee, etten mene paikan päälle, koska tuo profiili voi olla feikki.

Vierailija
27/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peliteorian mukaan kannattaa jättää kaikki vaihtoehdot avoimeksi aivan hetkeen asti.

Vierailija
28/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tavattu ja sovitaan jatkosta, niin selviää joku hemmetin prepaid niin maku menee. Ollaan rehellisiä itsejä, sellaista etsin. Ja löysinkin.

Vierailija
29/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tavattu ja sovitaan jatkosta, niin selviää joku hemmetin prepaid niin maku menee. Ollaan rehellisiä itsejä, sellaista etsin. Ja löysinkin.

Netissä ei voi luottaa kenenkään. 

Vierailija
30/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yksikään nainen suostunut tapaamaan noilla spekseillä? Ihan ilmeinen turvallisuusriskikin tavata joku random mies, joka ei edes puhelinnumeroaan voi antaa.

Kun nettideittailin, opin aika nopeasti ettei kukaan enempää netideittaillut nainen antanut puhelinnumeroaan ennen kuin oli nähty.

Deittiappien pointti on tietty anonymiteetti. Kun poistat matchin, yhteys katoaa. 

Vierailija
31/31 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttää miten ihmiset uskaltavat mennä deiteille täysin ventovieraiden kanssa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän