Nettishoppailun lopettaminen
Olen päättänyt lopettaa nettishoppailun alkaen uudesta vuodesta.
Onko joku muu onnistunut tässä ja miten?
Kommentit (9)
Päätin juuri saman, mulla on syntinä lankojen tilaaminen mutta niitä alkaa olla jo tarpeeksi. Koko vuosi ja ei yhtä ainutta nettitilausta. Sen mitä tarvii voi itse ostaa kaupoista mutta ajattelin pärjätä ostamatta oikein mitään muuta kuin ruokaa ja jotain välttämättömiä juttuja. Saa nähdä miten käy.
bännää ne sivut itseltäsi, lopeta uutiskirjeet, vähennä somea. Ei kai siinä muu auta.
Kannattaa sössiä kaikki raha-astia niin ei varmati ole rahaa tilailla yhtään mitään.
Kun ei vaan tilaa mitään, niin siinähän se. Ei yhtään mitään.
Minä olen. Tilasin aika paljon jo vuosia sitten vaatteita, kosmetiikkaa yms. Lopetin sen tuosta noin vain. Käyn nykyään vain kaupoissa ostoksilla. Tosin lapselle tilaan pari kertaa vuodessa housuja Tanskasta (muut ei kelpaa).
Muuta pinenempään asuntoon niin ei mahdu mitään
On alkanut ällöttää tavarapaljous, vaikka en mikään hamstraaja ole koskaan ollutkaan. Muutenkin olen jo karsinut ison osan pois muuttojen ym. yhteydessä. Valtaosa tavarasta on turhaa rahanhukkaa, ja oikeasti kukaan ei halua minun rojujani. Nekin asiat, joita itse pidän aarteina, päätyvät todennäköisesti kaatopaikalle jossain vaiheessa. Oma paheeni on kosmetiikkatuotteet, mutta niistäkin olen löytänyt toimivat täsmätuotteet, ja yritän pitäytyä niissä. Vaatteista olen myös aina ollut kiinnostunut, mutta niitä on kaappi täynnä ja käytän enimmäkseen vain tiettyjä suosikkeja.
Voi voi kaikkea sitä onkin. Lahjoita ne rahat vähävaraisille.
Itsellä ainakin helpotti se, että perui kaikki uutiskirjeet. Ei tullut tarvetta shoppailla kun ei saanut koko ajan jotain alekoodeja.