Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuollut seksielämä

Vierailija
23.04.2007 |

Mitä #%&! teen ton miehen kanssa, jota ei kiinnosta seksi (mun kanssa) ollenkaan! Sen mielestä kerran kuussa on ihan ok,mun mielestä hieman useemmin. Viimeksikin oli 3kk:n tauko ettei mitään tapahtunu! En kestä tämmöstä enää!

Joo oon yrittäny puhua, mutta se menee aina tappeluks, molemmat menettää hermonsa, eikä sillon voi puhua. Alkaa hieman itsetuntoa nakertaan tämmönen. Olis ihana tuntee ittensä halutuks kotonakin. Itsetuntoo voi toki kohottaa baarireissuilla, mutta kun kuitenkin toivois sitä huomioo myös kotona.

Päällisin puolin siis suhteessa kaikki hyvin, mutta sisältä ei. En tiiä kauanko jaksan tätä. En todellakaan tahtois elää suhteessa jossa on seksiä 4-6 kertaa vuodessa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä noin kerta kuukaudessa.

Ongelma näyttää olevan molemminpuolista.

Olen vähän huono " hyppimään vieraissa" , mutta toisaalta te av-neidot alatte tuntua aika tutuilta ;)

Vierailija
2/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista on puhuttukin, mutta ei vaan kiinnosta, minuakaan enää. Emme kuitenkaan eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kerran pakit saatuani (taas kerran) ilmoitin, että seuraavaksi on sun vuoro vongata. Ei ole ollut seksiä 3 kuukauteen. No eipähän tarvi valittaa, että ukko ei anna nukkua, kun aina on seksiä kinuamassa.

Mutta kyllä tää naista syö. Ja kokoajan kuolaan muiden perään. Viimeksi jaksoin tuijottaa pitkät ajat pihaa haravoivia huoltomiehiä. Ja kuolata...

Vierailija
4/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla että on muitakin saman ongelman kanssa! Mutta miten ihmeessä tämmöstä voi jaksaa. Kun eihän tää voi olla ihan normaalia. Kuitenkaan aina ei oo näin ollu. Kaiholla muistelen niitä vanhoja hyviä aikoja..

Vierailija
5/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä on harvoin, n 1-2krt/kk, sekin kestää vain sen kork 2min ja esileikkinä riittää, että olen hieman märkänä... kiva ja kiitti, ottaa niin päähän!

Vierailija
6/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ollut seksiä alta 5 kertaa. Yleisesti siis maksimi kerran kuussa. Alkuaikoina saattoi olla jopa 4 kertaa päivässä.

Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
7/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole seksiä, tulee paha mieli. kun on paha mieli ei tee mieli seksiä ja vaikka tekisikin se tuottaa lisää pahaa mieltä. kuinka seksiin nyt voi syttyä jos se alkaa " sinä et ikinä" eli vähän väkisin.

jomman kumman toimesta alkaa syyttelyt

jollain tuo kierre pitää katkaista. puolisoa pitää houkutella seksiin eikä pakottaa (miestä taikka naista!!) minen ainakaan kostu jos mies alkaisi vongata tyyliin " sinä et koskaan halua seksiä nyt kyllä annat"

vaikea se on tietty mitään uutta asennetta ottaa jos tilanne on kärjistynyt.

juttu on vaan näin että toista ei voi muuttaa, itsensä voi. Jos muuttaa itsensä voi toinenkin alkaa muuttua. eli jommankumman on oltava se " isompi ihminen"

Vierailija
8/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin asiallisesta tekstistä ja sain vähän toisen näkökulman asialle.

Vierailija
9/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu. Ja alkaa kummasti muut miehet kiinnostamaan jonkin ajan kuluttua.

Vierailija
10/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos on seksiä, niin sekin on vain velvollisuudentunnosta.

tai sitten mies tyydyttää minut suuseksillä.

Asiasta on keskusteltu mutta tämä mamma ei kyllä pitkään tälläistä kestä. Pidän itsestäni huolta, olen hoikka ja vielä sieväkin ja ilmoitan oman haluni miestä kohtaan, joten en voi ymmärtää mikä mättää =(

Meillä vissiin mennyt " roolit sekaisin" .

Vierailija
11/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko runkkailee tai sitten toinen nainen?

Vierailija
12/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä minä 28 ja mies 27 ja meillä on 1-3kertaa viikossa..

yhdessä 10v.

Vierailija
13/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myöntää sen avoimesti.

Mutta pitäisi ottaa toisen tarpeet huomioon...

Vierailija
14/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuta pussailua silloin tällöin, mutta tuntuu että tästä puuttuu Se Tunne

Vierailija
15/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sitä toivoi että suutelu ei aina johtaisi seksiin, mutta nyt toivoo että johtaisi edes joskus.

Vierailija
16/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kuollut seksielämä exän kans, 4kk meni ilman. nykyisen kans on joka päivä

Vierailija
17/17 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuo " kierre" päällä. Jatkuu ja jatkuu vaan eikä loppua näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi