Vattu, että työnhaku työttömänä on perseestä
Työttömiä ihan selvästi syrjitään. Roikotetaan 3vkoa prosessissa ja tietämättömyydessä, vaikka ei valitakaan ja se tiedettiin jo varmaan aikaisemmin.
Kommentit (68)
"Työttömiä ihan selvästi syrjitään. Roikotetaan 3vkoa prosessissa ja tietämättömyydessä, vaikka ei valitakaan ja se tiedettiin jo varmaan aikaisemmin."
Osassa työpaikoista hakemuksia saadaan alkaa käymään läpi vasta hakuajan päätyttyä ja jos niitä on se tuhatkunta niin se ei ihan hetkessä käy ja tapana on yleensä se, että haun tulos kerrotaan kaikille samalla kertaa.
Tätä vastaamattomuutta on nykyään myös muualla kuin työnhausta. Taitaa olla jokin ajatusmaailma, että on parempaakin tekemistä kun ja vastataan vain niille kenelle halutaan. Kuulin vasta yhdestä firmasta, että jotkin työntekijät ei vastaa edes asiakkaille mitään. Ihmettelen miten firma pysyy pystyssä. Ja itse lähetin viestiä yhteen paikalliseen yhdistykseen, jonka toimintaan asiani liittyi. Pelkkää hiljaisuutta ja viesti lähetetty monta viikkoa sitten.
Suomi on rikkaan rahastavan eliitin omistama maa missä muut orjuutetaan ja nöyryytetään... eliitti on syytä ajaa alas mahdollisimman pian
Purra Orpo ja Satonen! Haistakaa pitkä P A S K A!!!!
Vierailija kirjoitti:
Suomi on rikkaan rahastavan eliitin omistama maa missä muut orjuutetaan ja nöyryytetään... eliitti on syytä ajaa alas mahdollisimman pian
Sopeutumisraha pois ja Urpo, Purra ja Satonen ulos eduskunnasta ja yleistuen piiriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin ulisemasta
Sinäkö luovutat työpaikkasi minulle?
Minulta saisi! Myrkyllinen työilmapiiri, kyräilyä ja selän takana puhumista runsaasti kaupan päälle. Eikä siinä vielä kaikki! Pomolle ei kelpaa mikään ja ollaan pisteessä, jossa taidetaan sekä työntekijä että työnantaja osapuolet olla tyytymättömiä.
Poikani pääsi armeijasta joulukuussa ja on sen jälkeen lähettänyt 30 työhakemusta. Hän on saanut vain yhden vastauksen, jossa vuokratyöfirma ilmoitti että keikka peruuntuikin. Kukaan muu ei vastannut mitään, ei edes että ei kiitos.
No halusit tai et niin työttömyysetuus on vastikkeellinen tuki jonka myöntämisehtoihin sattuu kuulumaan tuo työnhaku. Jos jätät hakematta työtä niin tukea leikataan, ihan juuri niin kuin on ollut ennalta tiedossa ja ei se kyllä ole silloin kenenkään muunkaan vika vaan voit katsoa peilin suuntaan ja todeta, että minä valitsin näin - ihan itse.