Kolme erikoislääkäriä käyttäytyi epäasiallisesti opiskelijajuhlissa Turussa
Kyseessä oli Cursus Caliduksen kirurgian C7-kurssin kurssijuhla. Kurssille osallistuneet lääketieteen kandidaatit ovat neljännen vuosikurssin opiskelijoita.
Tapahtuma järjestettiin Turun Lääketieteenkandidaattiseuran (Tlks) omistamassa kerhohuoneisto Tivolissa. Juhliin osallistui paitsi kurssilla olleita lääketieteen opiskelijoita, myös opetushenkilökuntaa ja alan erikoislääkäreitä.
Erikoislääkärien käytös on rikkonut velvollisuutta toimia esikuvina nuoremmille ja aiheuttanut pahennusta, huolta ja pettymystä.
Opiskelijat | HS:n tiedot: Kolme erikoislääkäriä käyttäytyi epäasiallisesti opiskelijajuhlissa Turussa
Kommentit (34)
Ehkä ne oli ortospedejä eikä oikeita lääkäreitä.
.pes anserinus
Vierailija kirjoitti:
Tässä oo mitään uutta, 80-luvulla Turussa opiskelleena siellä ihan sama meininki. Aina on joku joka antaa ja joku muu joka haluaa. Aikuisia ihmisiä ihan ovat, mitäs tätä moralisoimaan.
Valta-aseman väärinkäyttöä.
Minä voin tehdä teidän elämän tosi hankalaksi jos
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne oli ortospedejä eikä oikeita lääkäreitä.
.pes anserinus
Eikö se ollut Tyks Orto
Saadaan hetkeksi taukoamaan tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut gyne mutta tarjoutui vilkaisemaan?
Gynet ovat itse asiassa pahimmasta päästä vonkaajia.
Kukapa sille alalle hakeutuisi ellei pivvusta tykkäisi.
Mun poikaystävä olisi hakannut noi. Jos noill ei ole poikaystävää, niin kannattaisi hankkia sellainen ja jos on, niin laittaa vaihtoon, jos ei osaa puolustaa lähentelijöiltä.
Lääkärit on tunnettuja veltosta habituskesta. Eivät kiinnosta naisia kuten DI:t.
Diiaiei Engineerin!
Toinen on että kyky tappeluun ja valmius mennä kehään on lääkäreillä heikko.
Ovat niitä jotka antavat laastarin häviäjälle. Häviäjien kavereita.
Siksi naiset ei lämpene heille kuten DI-EngineerinG!
Riippuu uskonnosta miten kovia panomiehiä. Työpaikoilla myös.
No kyllä ne erikois- sairaanhoitajatkin sextailee .
Eikös Erikoisesti Käyttäytyminen jotenkin kuulukin nimenomaan Erikoislääkäreille?
No, Helsingissä on paljon miesgynejä. Kovia vokottelijoita. Turusta en tiedä.