OoOHAAVEILIJAT VIIKKO 17Ooo
No niin, nyt pälätetään oikein kunnolla, et voidaan sitten viikonloppuna alkaa keskittymään Vapun tuloon! :D
Kommentit (29)
Se on taas vaihteeksi kivaa, että olen vapun vuorostaan yövuoroissa.. Mä olen nykyään kaikki juhlapyhät jollain tasolla töissä.. Joten ei tarvii miettiä mitä tekee..
No täytyy pyytää juhannus vapaaksi.. Olisihan se ihan reilua kultaa kohtaan olla joskus jonkun juhlan kotona..
KP
Meillä päin onkin tosi kurja ilma tänään. Sataa vettä ja on kylmä... plääh
Enpä oo aikoihin kirjoitellut tänne. Yritin saada vauvakuumetta laantumaan tekemällä kaikkea muuta. Mutta eipä oo auttanut. Mul salainen haave saada jouluvauva, vaikka tietysti oon onnellinen tuli vauva missä kuussa tahansa, ja tässä kuussa ois pitänyt tärpätä jos ens jouluksi vauvan ois halunnut. No eipä se tärppää jos on ehkäisy käytössä, eli jouluvauva jää taas haaveeksi. Kuulostaa varmaan tosi hölmöltä, mut tää on tällainen mun ihmehaave =) Onks teillä muilla jotain toiveita siitä milloin vauva saisi syntyä?
Sen verran mies on meillä lämmenny, että kun isompaa asuntoa kateltiin, niin sano että eihän meiän kolmiota kannata ottaa kun kyllähän me se toinen sitten kuitenkin pian hankitaan, ettei tartte heti muuttaa... Mut se on sit toinen juttu että mikä sen pian on.
Meillä lähestyy murun 1v synttärit. Oliskos kellään kokemuksia/ ideoita mitä synttäreillä tarjota? Ollaan siis pitämässä ns. " kaverisynttärit" vauvoille ja taaperoille äiteineen ja sit aikuissynttärit myöhemmin illalla. Kakun aattelin tehdä ja sit ehkä pullia ja keksejä, mut oisko mitään mitä vauvavieraatki vois popsia?
Ohhoh, kylläpä tuoksahtaa. Murulla taitaa olla jotain vaipassa.Täytynee keskeyttää sen Vauva-lehden lukeminen... taitaa olla Murullakin vauvakuume =)
mukavaa viikonalkua kaikille haaveilijoille!
murunmamma
Sadepäivä se on täälläkin ja sisätiloissa vaan kökitään. Onneksi sentään perhekahvilassa saatiin tuossa käytyä.
Murunmamma06: mäkin olen yrittänyt vauvakuumetta toppuutella kaikenlaisella muulla, mutta eipä tuo näytä yhtään laantuvan. Miehellekin yritin taas puhella, miten kiva olisi taas sellainen pikkiriikkinen vauveli, mutta ei kiitos oli taas vastaus... En mä välttämättä nyt ihan heti sitä vauvaa tarvitsisi, mutta olisi edes unelmissa se mahdollisuus joskus tulevaisuudessa... Ärsyttää, kun mies on noin jyrkkä tämän asian suhteen.
Eli teillähän on tosi positiivisesti, kun mies kuitenkin odottaa, että jossain vaiheessa tulee seuraava vauva. Oli se sitten se jouluvauva ; ) tai muu. Jäin tuota oikein muuten miettimään ja musta sitten taas loppukevät tai kesävauva olisi aivan ihana juttu ; ). Niin ja se pieni poika olisi unelmien täyttymys!
No joo, yleensäkin se vauva olisi kiva....
Taaperovieraille (asiasta toiseen hypäten) hyviä tarjottavia ovat mm. kurkku ja maissinaksut. Varmasti keksitkin kyllä kelpaavat!
Täälläkin yritettiin viime viikolla vähän vähentää vauvakuumetta keskittymällä muihin asioihin. Mutta tuloksena oli vaan se, että nyt on vauvakuumeen lisäksi asuntokuume ja matkakuumekin! :) Nooh, tosin noi kaksi jälkimmäistä on kooltaan niin eri sfääristä, ettei niistä kai oikein voi samana päivänä puhua kuin tuosta mun VAUVAKUUMEESTA. Huoh, aika tuntuu menevän Niin hitaasti.. Tän kuukauden odottamisen saan sentään itsellekin hyvin perusteltua, kun siitepölyallergian takia on pakko syödä kaikenlaisia lääkkeitä. Mutta sen jälkeen voi olla mies taas ongelmissa ;) Tänäänkin töihin raahautuessa tuli taas mietittyä, että olispa jo äitiyslomalla ja vois keskittyä vauveliin..
Kiitos Kinttuselle pinon avaamisesta!
Täälläkin oli sateinen ja sumuinen päivä, mutta t-paidassa tarkeni silti hyvin. Heräsin klo 5 aamulla, joten päivä ei ihan alkanut suunnitelmien mukaisesti, eikä jatkunutkaan, sillä kun olin vienyt tytön hoitoon ja pääsin kotiin, niin menin suoraan nukkumaan opiskelun sijaan... Maa veti puoleensa, en kertakaikkiaan kyennyt taistelemaan vastaan! Mietin jo, että voiko väsymys johtua pelkästä klo 5 heräämisestä, se oli niiiiin totaalista. Eli toivo elää pikkuisesta masuasukista... Vielä on turhan aikaista testailla.
Mä en voi enää toppuutella tätä haaveilua. Ostin jo alennuksesta ihanan pehmeän pikku-peiton vauvalle. Se oli niin superpehmeä ja halpa, ettei sitä voinut jättää kaupan hyllylle. Sopisi tytölle tai pojalle... Mun haaveilu on siis ihan riistäytynyt käsistä. Piilotin peiton hyllyn perukoille, ettei mies luule tärähtäneeksi.
Vapun vietto menee multa sivu suun, sillä muutetaan pariksi viikoksi kalustettuun kämppään täällä Usa:ssa, kun huonekalut yms lähtee jo kotimatkalle:) Serpentiiniä kyllä löytyy, eli ehkä kehitetään ihan oma vappumeininki.
Me saatiin kolmio Suomesta, jee! Kerroinkohan jo... Hmmm. Joka tapauksessa, nyt on yksi stressitekijä vähemmän. Muutto on jo toukokuun lopussa! J ä n n i t t ä ä ! Sekin helpottaa, että tytsin (3v) synttärit meni hyvin. Ihmeen paljon oli siivottavaa (tai ei se mikään ihme ollut), kokattavaa yms. Minäkin suosittelisin pikkunaperoille niitä maissinaksuja, ne on ihan huippuja. Niitä ei muuten saa täällä Jenkeissä, vaikka kaikkea muuta kai löytyykin. Kaupasta ostan Oltermannia ja Ryvita-näkkileipää, nam. Mukavia synttärivalmisteluja murunmammalle!
Lopetan nyt, ettei tule tästä mitään romaania.
Kuulumisia odotellen,
Gallie
Mun mies piti mua vähän sekopäisenä, kun vihdoin tunnustin hänelle, että mulla on taas vauvakuume.
Onneksi mun mies on kyllä jonkun verran suostuvainen, ehkä....
Mutta ongelma on tämä, me ei asuta yhdessä! Mä muutin lasten kanssa pois vuoden alussa miehen töppäilyjen takia!
Ei varsinaisesti olla erottu, mutta erikseen asutaan toistaiseksi. Vietetään tosin yhdessä viikonloput ja lomapäivät.
Mies haluaa kovasti perheensä takaisin ja on todella muuttunut mies.
Taidan todellakin olla sekopää!
En todellakaan halua sitä vauvaa miksikään suhteen korjaajaksi. Haluan sen siitä syystä, että vauvat ja lapset vaan yksinkertaisesti on niin ihania!
Tämä mun kuume on siis tosi epärealistista ainakin tällä hetkellä. Vaikka pikkuhiljaa olen miehelleni antanut anteeksi ja luultavasti muutetaan taas yhteen piakkoin,kai?
Mä olen tosissani miettinyt haluanko oikeasti vaavelin vielä. Mutta vastaus on ehdoton Kyllä, vaikka miten yrittäisin ajatella järkevästi.
Meillä menee nykyään tosi hyvin, mies on ihan umpirakastunut ja kantaa ruusuja pienen kukkakaupan verran joka kyläilyllä.
Pakko tunnustaa, että oltiin viikonloppuna ilman ehkäisyä, mutta kp oli 2, eli siitä voi päätellä(joku sanoo varmasti tuohon, että yäk).
Mä odotan ihan innolla mun kaverin synnytystä, että pääsen sitä pikkuista katselemaan. Taitaa vaan käydä niin, että sen jälkeen kuume nousee sietämättömäksi
Sekopää
Mä vastasinkin jo sulle tohon aikaisempaan viestiin. Sä oot löytänyt ihan oikeen porukan, sillä täällä on niin monenlaista kuumeilijaa. Osalla meistä itellä on kova vauvakuume (allekirjoittaneella esim. ), toisten miehillä taas on suurempi kuume ja joillakin vaan elämäntilanne on sellainen, et vauva ei siihen oikein sopisi, mutta kuume on siltikin. :)
Mä kävin eilen lääkärissä poriseen vähän näistä naisten jutuista kun mun kummallakin vanhemmalla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja mulla nyt on kierrot menneet sekaisin ja oon ollut tosi väsynyt. Äiti sit sanoi, et kannattaa käydä lääkärissä, et ottavat tarvittavat kokeet siellä. Lekuri sit onnistui lykkään mulle ehkäisyrenkaita mukaan, mut sanoi et kannattaa harkita alkaako niitä käyttään ollenkaan ku mulla on kroppa vieläkin sekaisin pillereiden lopettamisesta elokuussa 06 ja jos lasten hankinta on parin vuoden sisään ajankohtainen asia. Kysyin sit mieheltä, et mitä oot mieltä ja se sanoi, et sen mielestä mun ei kannata
alkaa käyttään niitä! :) Kyseli vielä, et voinko mä tulla miten raskaaksi jos nyt jonku aikaa käytän ja sitten lopetan. Ohoh ohoh!
Pistetääs tällekki viikolle galluppia! G:Mitä teette Vappuna? :)
Meiti aatteli kiskasta haalarit viimestä kertaa niskaan vappuaattona. Hieman nautiskella alkoholia, mutta vain hieman kun tämä opinnäyte on niin vaiheessa vielä, et se tulee varmasti tehtyä loppuun. :)
Päivitätkö taas esittelyä? :) Mitä sulle muuten kuuluu?
mulla on todella epätodellinen olo... Sovittiin mieheni kanssa että vauva saa tulla jos on tullakseen. mies sitä itse tänään ehdotti ja mä suostuin. :) Mä oon muutaman päivän kyselly sen mielipidettä jos alettas yrittämään ennen kesää (kuten aikaisemmin puhuttiin), mutta hän halus miettiä. Ja oli miettinyt ja haluaa vauvalle tulomahdollisuuden. Ja minä myös tietty. :)