Onko se ihan reilua, että perheellinen saa kaksi 40€ ruokalahjakorttia ja yksinäinen vain yhden?
Onko yksinäisen joulu vähempiarvoinen kuin perheellisen? Mulla on paha mieli. : (
Kommentit (7)
On totta, että suhteellsiesti on usein kalleinta elää ja sua yksin. (Totta kai jos on hyvin erikäsitykset kumppanin kanssa rahan käytöstä, niin saahan sitä parsiuhteessa / perheellsienäkin kulut yksin elävän tasolle) - Mutta toisaalta kyllä perheellsiellä on Joulun alla useampi ruokittava kuin yksi. - Jos siis yksin elävä saa yhden 40€:n lahjakortin ja perheelliset korkeintaan yhteensä kaksi, niin en paljoa purnaisi.
Uskovainen mies
Eiku sun ois pitäny saada 100e ja perheellisen vain 20e jaettavaksi viidelle hengelle.
Mistä noita ruokalahjakortteja saa? Itse joudun ostamaan kaikki ruuat omalla rahalla. Verojakin maksan tuloista yli 6000 euroa vuodessa.
Perheeseen kuuluu aina vähintään kaksi ihmistä. Kaksi lahjakorttia, kummallekin oma. Jos perheeseen kuuluu kolmas henkilö, hän jää ilman. Reiluako?
aivan perseestä koko korttien jako sulle sun kaverille jopa hyvin toimeen tulevillekkin 60e sieltä 70e SULLE MULLE MUN KAVERILLE ei ikinä mihinkään keräykseen
Ai no Entäs kun perheessä on pari teini ikäistä. Joka syö kuuden edestä. Tai pari alle kouluikäistä.
Yksin kun Asuin. Tein jouluksi lasangea. Kun kävin sukulaisilla söin siellä mitä tarjottiin.
Yhden joulun ole viettänyt perheellisenä yksin.
Ruuat maksoi 15 euroa. Perheenä 70-80 euroa.