Jos magneettikuvassa on jotain akuuttia, niin ilmoitetaanko siitäkin vasta vastaanottoajalla?
Kommentit (8)
Äitini röntgenkuvista kyllä soitettiin (HUS).
Kyllä se kerrotaan jos pystytään vaikka päivystyksessä ollessa heti, kun lääkäri on tehnyt diagnoosin varmaksi.
Samantien se kerrottiin, kun tulokset tulivat. Olin päivystyksessä. Joistakin kuvista radiologi on soittanut. En tiedä, onko eri käytänteitä. Riippuu varmaan sairaudesta ja kuvausten tuloksista. Syöpäepäilyn vuoksi olin varsin nopeasti sairaalassa tutkittavana.
Mulle kerrottiin lääkärin vastaanotolla.
Mulle kerrottiin olkapään murtuman magneettikuvaus vasta kahden päivän päästä vastaanotolla. Siihen asti yritin tehdä töitä, kun päivystyksen mielestä ei ollut mitään vikaa.
Sydämen magneettikuvaus tieto tuli heti siihen pöydälle enkä saanut enää liikkua kävellen vaan menin suoraan osastolle odottomaan leikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerrottiin olkapään murtuman magneettikuvaus vasta kahden päivän päästä vastaanotolla. Siihen asti yritin tehdä töitä, kun päivystyksen mielestä ei ollut mitään vikaa.
Sydämen magneettikuvaus tieto tuli heti siihen pöydälle enkä saanut enää liikkua kävellen vaan menin suoraan osastolle odottomaan leikkausta.
Mikä sydämessä oli vikana, jos saa kysyä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sydämessä oli vikana, jos saa kysyä?
Ap
Kolme suonta oli tukossa, tuli ohitusleikkaus. Ja läppä piti vaihtaa pari kuukauden päästä.
Se salataan sulta niin pitkään kun mahdollista