Yh:t haetko seuraa miten ja mistä?
Kommentit (6)
ens viikolla ollaan oltu 2 v. naimisissa :)
...mut mä en enää loppuaikoina yh:na suostunut kertomaan kapakassa/tanssimassa tms että oon yh. En siis puhunut lapsesta mitään, vaikka olikin tärkeintä elämässä.
Huomasin, että vaikutus oli aivan väärä. Olin nuori ja pääsin harvoin liikenteeseen ja tussunkipeille miehille olin muka varma nakki. Ne jumittui seuraan ja koko ilta meni pilalle aina, kun niille oli lopulta suututtava.
Olkapäätä ja lämmintä halausta, turvallista syliä kaipasin kyllä kovasti. Monesti tuli katsottua kaihoisasti perheitä yhdessä esim. juhannuksena tai melkein missä vain. Mä olin alusta asti yh.
Vaan enpä ole ennää!!!! :D Ja ihana mies, ihania lapsia lisää, ihana koti, ihana elämä - viimein.
Ihanaa, että sinulla meni asiat hyvin :)
ap
.. se kun sattui tuntemaan tän mun miehen kaverin. Järjestivät meidät samaan paikkaan ja pohjustivat kummankin perustiedoilla. Ei ollut mitään suuria odotuksia kummallakaan, mutta siitä se hiljalleen lähti.
Hyviä paikkoja miehenetsintään on aika paljon, pitää vain kulkea silmät ja mieli auki. On vaan sit uskallettava aika alussa tehdä pelisäännöt selväksi, se että pakettiin kuuluu lapsetkin ja heistä kanssa pidetään _yhdessä_ huolta. Moni voi karata alkumetreillä, mutta lopultahan haaviin tarvii saadakin vain se yksi ja hyvä :)
Nii-in monta kertaa pettynyt ja itkenyt, nyt tasaisen onnellinen 5.
Ei ehdi koskaan arjen ohessa seuraa etsiä.