Eron jälkeen
Onko teillä ollut pitkien liittojen jälkeen eron tultua ongelmia uusien seurustelu- ja parisuhteiden luomisen kanssa emotionaalisesti tai fyysisesti?
Tuleeko pitkän parisuhteen jälkeen kokemuksia, että pettäisi ihmistä, josta on eronnut? Entä kokeeko, että kukaan ei ole voinut ottaa ex:n paikkaa vaan tämä asia seuraa pitkään eli ei osaa päästää irti, vaikka toisella olisi jo uusi elämä? Muita kokemuksia?
Kommentit (5)
Kyllä ja ei. Jätin itse miehen ja olin työstänyt eroa pitkään, syy miksi jätin oli että hän petti eli en haluaisi häntä takaisin enkä tiedä hänen nykyisistä vaiheistaan tai haluakaan tietää.
Mutta. Tuntui alussa uuden miehen kanssa että petin, heti kun tehtiin jotain seksuaalista, vaikka erosta oli jo kuukausia silloin. Lopetin kesken ennen kuin tilanne eteni pidemmälle.
En ole vielä nyt kohta kaksi vuotta erostakaan valmis seksiin uuden kanssa. Ehkä en taustojeni takia ikinä. Olen ollut yhdynnässä vain tuon aiemman mieheni kanssa ja luulin että olisimme loppuelämämme yhdessä. Hyvin vaikea myös luottaa miehiin. Hän petti vaikka kotona oli seksiä useita kertoja päivässä, meillä oli yhteisiä harrastuksia ja molemmat koettiin toinen sielunkumppaniksi. Haki kuulemma hyväksyntää ja jännitystä.
Eli tuntuu ettei kukaan voisi ottaa exän paikkaa, mutta siltä taas ei tunnu että haluaisin hänet takaisin tai että hänen uudet kuviot kiinnostaisi.
N33
Pidin 2 vuotta taukoa. Toki myös varhainen menopaussi vaikutti asiaan. En silti ollut henkisesti valmis.
Ei ole ollut tuollaisia tunteita. Tosin en ole heti eron jälkeen mitään uutta viritellyt, vaan ottanut ensin aikaa ihan itsekseni. Tuollaiset tunteet varmaan yleensä haihtuu puolessa vuodessa, pitkänkin suhteen jälkeen. Jos jatkuu, niin silloin kannattaa oikeasti miettiä miksei pääse elämässä eteenpäin. Joku ajatus on jäänyt jumiin, ja se on hyvä selvittää. Ei kannata jäädä roikkumaan menneessä ja jättää elämää elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei. Jätin itse miehen ja olin työstänyt eroa pitkään, syy miksi jätin oli että hän petti eli en haluaisi häntä takaisin enkä tiedä hänen nykyisistä vaiheistaan tai haluakaan tietää.
Mutta. Tuntui alussa uuden miehen kanssa että petin, heti kun tehtiin jotain seksuaalista, vaikka erosta oli jo kuukausia silloin. Lopetin kesken ennen kuin tilanne eteni pidemmälle.
En ole vielä nyt kohta kaksi vuotta erostakaan valmis seksiin uuden kanssa. Ehkä en taustojeni takia ikinä. Olen ollut yhdynnässä vain tuon aiemman mieheni kanssa ja luulin että olisimme loppuelämämme yhdessä. Hyvin vaikea myös luottaa miehiin. Hän petti vaikka kotona oli seksiä useita kertoja päivässä, meillä oli yhteisiä harrastuksia ja molemmat koettiin toinen sielunkumppaniksi. Haki kuulemma hyväksyntää ja jännitystä.
Eli tuntuu ettei kukaan voisi ottaa exän paikkaa, mutta siltä taas ei tunnu että haluaisin
Samat tunteet täällä vain sukupuolet vaihdettuna toisinpäin. Erosta kohta kymmenen vuotta enkä vieläkään pysty mihinkään naisten kanssa eikä edes kiinnosta. Ex kiinnostaa vielä vähemmän.
Ei.
Seksi heti käyntiin.
Mä en ole mikään tunnevammaine n ihminen