Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olut baarissa 10 eur vai kotona 1 eur. Kumman valitset?

Vierailija
18.12.2025 |

Vastaa rehellisesti.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10€:lla saa todella laadukasta olutta olutravintolassa. Erittäin harvoin käyn ulkona, taikka yleensäkään käytän alkoholia, niin ehdottomasti se, näistä vaihtoehdoista. Olen todella köyhä, mutta maksan silti mielelläni laadusta.

Vierailija
42/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on rahaa niin baarissa tietenkin, saa toivottavasti sosiaalisia kontakteja

No baariporukan kontaktit ei kiinnosta😅

Ihan normaaleja ihmisiä siellä käy. Eivät kaikki kännää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tukevat kännit ennen baariin lähtöä ja baarissa juon vain ja ainoastaa soodavettä. Kenellä on varaa ostaa 10€ tuoppeja?

Vierailija
44/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Turhaa rahan menoa ja palkkana päänsärky

Vierailija
45/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut ei maistu niin valitsen viinin tai cocktailin. Välillä kotona ja välillä baarissa.

Vierailija
46/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat valittaa että ei käy tarpeeksi asiakkaita. No ei käy noilla hinnoilla jos olut tai lasi viiniä maksaa 10€.

Laatua ei noin halvalla saa. 

Se on se sama 1,30 olut kympillä siellä baarissa. Esim hanakarhu. Erikoisoluista joutuu pulittamaan 12-25 euroa, jotka nekin saa 4 eurolla Alkosta

Vierailija
47/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat valittaa että ei käy tarpeeksi asiakkaita. No ei käy noilla hinnoilla jos olut tai lasi viiniä maksaa 10€.

Laatua ei noin halvalla saa. 

Se on se sama 1,30 olut kympillä siellä baarissa. Esim hanakarhu. Erikoisoluista joutuu pulittamaan 12-25 euroa, jotka nekin saa 4 eurolla Alkosta

eikä sekään taida olla edes täysmallasolut

Alkoholi 4,6 til-% 
Ainesosat: vesi, ohramallas, ohra, humala.

Vierailija
48/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on stadin halvin tuoppi?Tuli karmea jano. 

Kurvista löytynee aika halpaa olutta. Joku aika sitten pisti silmään ikkunamainos tuopista 2,50. Peruslagerista ihan ok hinta, en käynyt kyllä maistamassa, kun olin autolla liikenteessä.

Vierailija
49/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa kuitenkin valita 2cl laadukkaan mallasviskin kotosalla.

Vierailija
50/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo olutta mutta valitsen kodin.

Vierailija
51/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on rahaa niin baarissa tietenkin, saa toivottavasti sosiaalisia kontakteja

No baariporukan kontaktit ei kiinnosta😅

Ihan normaaleja ihmisiä siellä käy. Eivät kaikki kännää.

Sama ku huorissakäynti. Ei siellä kaikki pane, valtaosa on ihan vaan juttelemassa ja tapaamassa kavereita.

Vierailija
52/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan tilanteesta. Jos ei olisi jostain syystä varaa mennä baariin, kun on vaikka jonkun kanssa menosta sovittu, en ala ryypätä kotona, mutta kyllä minä kotona juon myös ja varastoa on reilusti Baltiasta tuotuna, joten hintatietoinen kyllä olen. Suomessa en osta koskaan kaupasta alkoholia, kerran vuodessa haettuja varastoja on aina jäljellä kun uudelle hakureissulle lähdetään. Ei välttämättä olutta, koska sitä aika vähän juon ja siksi ostankin, mutta jotain aina kyllä löytyy.

Vierailija
53/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten kävin ekaa kertaa melkein kymmeneen vuoteen baarissa. Sellainen olevinaan tasokkaampi olutravintola.

Hanabisse oli jotain 10,5€ ja esim ihan bulkki vehnäolut jotain 13€

Hetken aikaa katselin sitä väkeä mitä siellä oli, päätin että parempi mennä takaisin hotellihuoneeseeni ja juoda parhaassa seurassa eli yksin.

Ehkä kymmenen vuoden päästä yritän uudelleen.

M44

Vierailija
54/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä käytin alkoholia, valitsin baarin oluen juomiseen. En ole juonut humalahakuisesti, joten minulle oli yks ja hailee mitä maksan juomasta. Baarissa kuuntelin elävää musiikkia sillä kympillä, minkä olueen sijoitin ja lähdin tunnin kuluttua kotiin nukkumaan. Meillä ei ole koskaan ostettu edes saunakaljaa kotiin.

Vierailija
55/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan tilanteesta. Jos ei olisi jostain syystä varaa mennä baariin, kun on vaikka jonkun kanssa menosta sovittu, en ala ryypätä kotona, mutta kyllä minä kotona juon myös ja varastoa on reilusti Baltiasta tuotuna, joten hintatietoinen kyllä olen. Suomessa en osta koskaan kaupasta alkoholia, kerran vuodessa haettuja varastoja on aina jäljellä kun uudelle hakureissulle lähdetään. Ei välttämättä olutta, koska sitä aika vähän juon ja siksi ostankin, mutta jotain aina kyllä löytyy.

Kuinka paljon sä oikein juot vuodessa jos pitää ulkomailta asti roudata märkää?

Vierailija
56/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus baarissa. Tänä vuonna olen käynyt kolmena iltana. Oluen hinnat ovat tosi kalliit. Saisivat laskea hintoja. 

Vierailija
57/57 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin mieluummin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme