Eiko teita yhtaan hairitse Marikon ja Aleksin tanssi-illuusiosssa se, etta molemmat ovat kiinnostuneet omasta sukupuolestan eroottisessa mielessa?
Siis jotenkin minun oli kuitenkin vaikea nähdä ja tuntea sitä eroottista ja seksuaalista värinää, kun sen tiesi käytännössäö mahdottomaksi heidän välillään. Ja tanssissa se minusta olisi oleellinen osa. Olihan tuo sama " ongelma" muutaman muunkin parin kohdalla, mutta kuitenkin.
Kommentit (8)
Oletko vähän yksinkertainen? Tosissasiko kuvittelet, etteivät homoseksuaalit kykene suuriin tunteisiin?
MUTTA: kun tanssi on kiihkeää ja eroottista, niin homo/lesboparin yhteys ei vaan silloin minuun kolahda kuten ehkä parhaimmillaan heteroparin tanssissa asia olisi.
ap
Vierailija:
Oletko vähän yksinkertainen? Tosissasiko kuvittelet, etteivät homoseksuaalit kykene suuriin tunteisiin?
Saat rauhan sielullesi kun ei enää tarvitse katsoa tanssia jossa sinun mielestä enemmän on merkitystä seksuaalisella suuntautumisella kuin tanssilla. Heh. Hassua.
Eihän lähimainkaan kaikkien heteroidenkaan välillä kipinöi, vai kuulutko siihen ihmistyyppiin, jonka mielestä mies ja nainen ei voi olla kavereita?
Ei mua häiritse näissä tanssi-illuusioissa myöskään se, että toiset olivat varattuja tahoillaan, että joidenkin välinen kemia oli selkeen siarellista ja veljellistä jne jne. En mä jaksa nostaa ihmisen seksuaalista suuntautumista koskemaan jokaista osa-aluetta sen elämässä. Että se määrittelis ihan kaiken.
Voivat ystävätkin kokea " kiihkeitä" tunteita toisiaan kohtaan, ilman seksuaalisia aspekteja.