Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiko teita yhtaan hairitse Marikon ja Aleksin tanssi-illuusiosssa se, etta molemmat ovat kiinnostuneet omasta sukupuolestan eroottisessa mielessa?

Vierailija
22.04.2007 |

Siis jotenkin minun oli kuitenkin vaikea nähdä ja tuntea sitä eroottista ja seksuaalista värinää, kun sen tiesi käytännössäö mahdottomaksi heidän välillään. Ja tanssissa se minusta olisi oleellinen osa. Olihan tuo sama " ongelma" muutaman muunkin parin kohdalla, mutta kuitenkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat ystävätkin kokea " kiihkeitä" tunteita toisiaan kohtaan, ilman seksuaalisia aspekteja.

Vierailija
2/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän yksinkertainen? Tosissasiko kuvittelet, etteivät homoseksuaalit kykene suuriin tunteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA: kun tanssi on kiihkeää ja eroottista, niin homo/lesboparin yhteys ei vaan silloin minuun kolahda kuten ehkä parhaimmillaan heteroparin tanssissa asia olisi.

ap

Vierailija
4/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko vähän yksinkertainen? Tosissasiko kuvittelet, etteivät homoseksuaalit kykene suuriin tunteisiin?

Vierailija
5/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko sillä jotain väliä. Ei minun mielestäni.

Vierailija
6/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvä ystävyys ja toisen ja tämän taitojen arvostus.

Vierailija
7/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat rauhan sielullesi kun ei enää tarvitse katsoa tanssia jossa sinun mielestä enemmän on merkitystä seksuaalisella suuntautumisella kuin tanssilla. Heh. Hassua.

Vierailija
8/8 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lähimainkaan kaikkien heteroidenkaan välillä kipinöi, vai kuulutko siihen ihmistyyppiin, jonka mielestä mies ja nainen ei voi olla kavereita?

Ei mua häiritse näissä tanssi-illuusioissa myöskään se, että toiset olivat varattuja tahoillaan, että joidenkin välinen kemia oli selkeen siarellista ja veljellistä jne jne. En mä jaksa nostaa ihmisen seksuaalista suuntautumista koskemaan jokaista osa-aluetta sen elämässä. Että se määrittelis ihan kaiken.