Vieras tuli meille paljain jaloin kylään!
Olkoon vaikka kuinka kesä, niin jos tulet vieraiden ihmisten luokse kylään, niin käytä sukkia!
Ällöttävää oli.
-Korostan vielä, että kyse ei ollut mistään lapsesta tai sukulaisesta, vaan vieraasta, joka töiden puolesta kävi meillä ensimmäistä kertaa eläessään. Ei oltu tavattu aiemmin.
Kommentit (19)
Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä ihmiset ovat herkkiä ja hysteerisiä nykyään.
Ja hyvät naiset ja herrat tässä meillä on länsimaalainen nainen pähkinänkuoressa.Tänään luin lehdestä että Sudanissa eräs nainen on saanut kuolemantuomioñ pettämisestä.Ja muutenkin muissa maissa naisilla on hankaluuksia edes pysyä hengissä, evät he siellä todellakaan ehdi miettimään tuleeko joku paljasvarpasin heidän kotiinsa. Vain suomalaisella kermaperséämmmällä on tällainen etuoikeus.
Meille saa naiset tulla kylään niin sanotusti partyt paljaana jos ymmärrätte mitä tarkoitan 😁
Aika moukkamaista tepastella paljain jaloin toisten kotona.
jalkasieni leviää sukkienkin välityksellä
Taas yksi hyvä syy olla kutsumatta ketään kotiinsa.
Meille ei tule,On oltava omat sukat mukana.Näen kyllä paljasjalka ihmiset omasa elämässäni ja sanon asiasta.Ei tule silloin väärin ymmärystä edes ylättys kyläilyssäkään.Sillä paljas jaloin sisääni ei tulla!Sama jos kenkiä ei oteta pois jalasta,eteisestä kännytän ulos.Kun pari kertaa käänytää oppii!Kotini on minun ja minua on asiata kunioitettava.Ylitseni ei minun kodissa kävellä!
Vierailija kirjoitti:
Meille ei tule,On oltava omat sukat mukana.Näen kyllä paljasjalka ihmiset omasa elämässäni ja sanon asiasta.Ei tule silloin väärin ymmärystä edes ylättys kyläilyssäkään.Sillä paljas jaloin sisääni ei tulla!Sama jos kenkiä ei oteta pois jalasta,eteisestä kännytän ulos.Kun pari kertaa käänytää oppii!Kotini on minun ja minua on asiata kunioitettava.Ylitseni ei minun kodissa kävellä!
Otapas lääkkeet ja mene nukkumaan.
Seuraavan kerran tuun kengät jalassa
Niinkuin Francéessa
Tiedätkö, mulla ei ole hameen alla myöskään kalsareita. Nyt voit miettiä mitä kaikkea kosteaa sohvaasi jää.
Ymmärrätkö että monet käyttää kesäisin kenkiä missä ei kuulu pitää sukkia vaan nimenomaan paljain jaloin jotta ne näyttää hyvältä! Pitäisikö sitten mieluummin kävellä sisällä kengät jalassa vai alkaa miettiä aamulla millaiset kengät laittaa kun menee kenellekin kylään??
Jaaah, kävin tuossa jokin aika sitten yhden rouvan luona vierailla sandaaleissa ja siis ilman sukkia. Katsoi minun paljaita varpaita kun nousin keittiön jakkaralle. Hän katsoo myös minun kyynärpäitä joita pidän pöydällä kun kahvitellaan. Ei taida kummastakaan tykätä. Ei sano tosin mitään, taitaa olla sen verran kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hyvä syy olla kutsumatta ketään kotiinsa.
Oletuksena, että kaikilla on jalkasientä varpaissa ja hometta perseessä, niinkö? Onko se koti joku hemmetin steriili koppi jossa on desinfioitu kaikki paikat, kuinka siellä voi enää asua?
Mä vierailen työssäni usein ihmisten kodeissa ja ei tulisi mieleeni tepastella paljain varpain niissä. Mul on aina sukat mukana laukussa, jos sandaalit on jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapas lääkkeet ja mene nukkumaan.
Ota sinä empatialääke.
Eri
Meillä sama kerran, kauan sitten. Nainen työasioissa ja varpaat paljaana.
EN tykännyt! Voi todellakin levittää tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama kerran, kauan sitten. Nainen työasioissa ja varpaat paljaana.
EN tykännyt! Voi todellakin levittää tauteja.
Vaaditko sitten pitämään myös hanskoja teillä vierailun ajan? Ei jalan pohja ole sen likaisempi kuin sukankaan pohja ja miksi paljain käsin saa olla jos ei paljain jaloin?
Käsillä kosketellaan kuitenkin paljon enemmän paikkoja joissa niitä pöpöjä on mm. oven kahvoja, kaiteita ym. jos kengät jalassa ulkona niin mistä niitä jalkoihin tulisi?? Ja kuka nuolee lattioita muutenkaan.
Oh, nimimerkkini jäi aikaisemmasta ketjusta tähän, mutta tämäkin siis tositarina.
-Jos olet tyyppi, joka tykkää kulkea varpasilleen, niin otapa ensi kerralla sukat taskuun ja laita jalkaan, ennenkuin menet kenenkään kotiin sisälle. Ei voi tietää, kenellä on vaikkapa leviävää jalkasientä tms. Tai jos on kävellyt paljain jaloin ulkona, niin en halua sitä likaa meille sisälle. Jo (vieraiden) varpaiden näkeminenkin ällöttää.
ap