Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö päiväkoti lasun, jos komentaa omaa lastaan?

Vierailija
18.12.2025 |

Jos lapsi siis temppuilee ja venkuilee tuonti- ja hakutilanteissa ja tätä komentaa vaikka painokkaasti ärähtämällä, niin tehdäänkö lasu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Itse olen kyllä komentanut ja tehnyt selväksi mitä tehdään. Ei minulla ole ainakaan aamuisin aikaa vääntää lapsen kanssa jostain yksinkertaisesta, esimerkiksi sisätossujen laitosta. Ne laitetaan piste. Lapsi itse tai sitten minä, yleensä ihan suosiolla laittaa itse.

Vierailija
2/5 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä näkee näitä, kun minun saapuessa päiväkotiin hakemaan lastani ollaan ensimmäistä hanskaa pukemassa ja kun ollaan täysissä pukeissa lähtemässä, niin nämä jotkut on vasta toisen hanskan kohdalla. En jaksaisi eikä juuri ole tarvinnutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä päiväkodissa on joku yli-innokas tunnekasvatuslässyttäjä, niin voi olla, että ottaa tarkkailuun vanhemman, joka komentaa tehokkaasti. Väkivaltaan totta kai puututaan heti, mutta komentamisessa harvoin on tästä kyse, paitsi näiden joidenkin lässyttäjien mielestä...

Vierailija
5/5 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että jotkut vanhemmat sentään osaavat lastaan kasvattaa ja laittaa rajat. Ei tehdä lasua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi