Vaimon suuttui. Halusi, että pesen pyykkiä. En todellakaan osaa käyttää pesukonetta.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Jopa minun lievästi kehitysvammainen veljeni osaa käyttää pyykinpesukonetta :-D .
Mutta diplomi-insinöörit eivät osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu yleissivistykseen.
Sinä et siitä mitään tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Tosi outoa olettaa, että osaisit yhtäkkiä sellaista tuosta vaan käyttää. Tosi naurettavaa edes olettaa.
Tosi naurettavaa on olettaa, että kyseinen miesoletettu osaa lukea käyttöohjeet.
Eikä voi olettaa että ymmärtäisi kun neuvotaan. Se onniin alentavaa edes kysyäkkään, neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa minun lievästi kehitysvammainen veljeni osaa käyttää pyykinpesukonetta :-D .
Mutta diplomi-insinöörit eivät osaa.
Äläs nyt, eikö ne ole av-mammojen mielestä jumalasta seuraavia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Tosi outoa olettaa, että osaisit yhtäkkiä sellaista tuosta vaan käyttää. Tosi naurettavaa edes olettaa.
Niin. Harva mies osaa.
Äitikö kaikkien miessinkkujen vaatteet pesee?
Voi ne viedä äidille kerran viikossa ja käyttää samoja.
Entä jos ei ole äitiä?
On äiti.
Ei se niin vaikeeta ole. Pyykit sisään. Mix pesuohjelma päälle ja vähän pesunestettä ja huuhtista. Paina play. Muut pesuohjelmat on turhia.
Kokeile.
Mutta muista laittaa punaiset kalsarit ja vaimon lempi villapaita sinne koneeseen samalla. Sitten kun vaimo katselee vaaleanpunaista mini paitaa pesun jälkeen, niin ei koskaan enää pyydä tekemään jotain niin typerää kuin vaatteiden pesua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu yleissivistykseen.
Sinä et siitä mitään tiedä
Enemmän kuin sinä.
Kuuluuko se töpseli olla seinässä olevassa sähkö rasiassa kiinni ?DI.
Mun mieheni osaa käyttää pesukonetta jopa paremmin kuin minä ja pyykkiä pesisi vaikka vajailla koneilla. Joten ei tuo ole ylivoimasta miesten(kään) oppia.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, että tuollainen tekinen laite on miehelle hepreaa. Eikös miesten pitänyt olla tekniikan kanssa sinut?
Ei kannata hajottaa. Se käyttää joka tuntee laitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Harva mies osaa.
Äitikö kaikkien miessinkkujen vaatteet pesee?
Voi ne viedä äidille kerran viikossa ja käyttää samoja.
Entä jos ei ole äitiä?
On äiti.
Kaikilla ei ole elossa tai muuten apuna.
Se onkin todella vaikeaa valita ohjelma ja lämpötila. Ei siitä mies voi millään suoriutua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni osaa käyttää pesukonetta jopa paremmin kuin minä ja pyykkiä pesisi vaikka vajailla koneilla. Joten ei tuo ole ylivoimasta miesten(kään) oppia.
Joo joo. Mutta sinä olet opettanut ja näyttänyt monta kertaa. Ehkä välillä olette yhdessäkin tehnyt. Aivan eri asia kuin yhtäkkiä vaan sanotaan, että pese pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin todella vaikeaa valita ohjelma ja lämpötila. Ei siitä mies voi millään suoriutua.
Eipä tietoa mitä ne pitää olla. Että näin.
Ihaan loogisesti ajatteelemalla se sujuu. Mitä vaatteita, puuvilla vai jotain herkempää kangasta. Se selviää vaatteessa olevasta lapusta sisäsaumasta. Lakanat, pyyhkeet 60 asteeseen. Muut kankaiset pääosin 40 astetta, Villa ja silkki hienopesu, tai käsinpesu. Konetta ei saa pakata liian täyteen, muuten pesutulos huononee, vaatteet ilmavasti sinne. Pesuainepakkauksessa usein annosteluohje, Karkea ohje, ei yli puoli desiä. Koneessa on ohjelman nimi, tai lämpötila valitsemessa, esim kirjopesu on kirjaville vaatteille. Valkoiset erikseen koneeseen
Vierailija kirjoitti:
Ha ha lol NOLOA aikuinen mies ei osaa käyttää pesukonetta! Oletko apukoulusta valmistunut vai muuten vain retardi?
Ehkä olen sitten retardi. Mun ei ole vastuullista antaa käyttää koneita! 😜
En mäkään osaa, en edes tiskikonetta, mutta mulla on monta lasta ja vaimo käyttämässä noita. En ole käynnistänyt meidän imuria kertaakaan. Olen vain breadwinner! 💪🏼
Vierailija kirjoitti:
Ihaan loogisesti ajatteelemalla se sujuu. Mitä vaatteita, puuvilla vai jotain herkempää kangasta. Se selviää vaatteessa olevasta lapusta sisäsaumasta. Lakanat, pyyhkeet 60 asteeseen. Muut kankaiset pääosin 40 astetta, Villa ja silkki hienopesu, tai käsinpesu. Konetta ei saa pakata liian täyteen, muuten pesutulos huononee, vaatteet ilmavasti sinne. Pesuainepakkauksessa usein annosteluohje, Karkea ohje, ei yli puoli desiä. Koneessa on ohjelman nimi, tai lämpötila valitsemessa, esim kirjopesu on kirjaville vaatteille. Valkoiset erikseen koneeseen
Mistä tiedämme, että et valehtele. Koko kone hajoaa.3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietoa mitä ne pitää olla. Että näin.
Sitä se on kun päättelykyky ei riitä mihinkään.
Entä jos ei ole äitiä?