Kaisa Snakeface Garedew ihmettelee miksi rasismista pitäisi pyytää anteeksi
Ei voi kun ihmetellä että tällaiset kyläihmiset päättää meidänkin asioista. Snakeface ei ole sanonut poliittisen uransa aikana varmaan yhtäkään järkevää asiaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/01a36ed2-f3f7-41ce-96ba-ac669fe35…
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mammuupatja vaikuttanut oikein läsnäolevallta.
Ne on ne suonensisäiset huumeet...
Tainnut mennä poskihoidoissa hampaatkin kurkkuun.
Kaiken lukemani perusteella en usko että Kaisa on ollut oikeasti narkomaani vaikka väittääkin niin.
Jokanen, joka on nähnyt kovien huumeiden käyttöä ympärillään tai kokenut itse riippuvuuden tajuaa, että noi hänen tarinat huumetaustasta on ainakin suurelta osin sepitettä. Samoin kaikissa huumeisiin liittyvissä puheenvuoroissa paistaa ihan omituinen tietämättömyys siihen nähden että väittää olleensa itse käyttäjä.
Kaisa on väittänyt mm. parantuneensa vieroitusoireista yhdessä yössä sen jälkeen kun huumekauppias oli hyökännyt hänen kimppuunsa samana päivänä kun joku uskovainen tuttu oli pyytänyt häntä toisiin piireihin. Sen sanon 99 % varmuudella että missään oikeassa koukussa tuo ei ole ollut.
Itse en ex-narkkarina pidä noita juttuja vakuuttavina. Luulisi, että huumeista valistava ex-huumenuori-kansanedustaja kertoisi mahdollisimman raadollisesti ja yksityiskohtaisesti tarinansa ja mitä haittoja tuosta elämäntyylistä on, mutta Kaisa G kertoo vain tätimäisellä soo soo-meiningillä miten väärin huumeet ovat.
Ja varoituksellahan Juho ja Kaisa sitten selvisivät
Mitä helvettiä? :D
Ymmärtääköhän noi sankarit millasia tappioita tää spedeily voi Suomelle aiheuttaa?
Kuulen jo laivan uppoamisen eikä se ole mitään kivaa pikku pulputusta
Nyt sitten vaan jännityksellä seuraamaan kuka persuista aiheuttaa seuraavan somekohun?
Arvaukset tulille!
Vierailija kirjoitti:
Eivät saaneet edes varoitusta vaan vain vakavan huomautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten vaan jännityksellä seuraamaan kuka persuista aiheuttaa seuraavan somekohun?
Arvaukset tulille!
Terppa Sketsisarjaa ei varmaan lasketa, kun se tuuttaa tauhkaansa koko ajan, näiden toisten tohelointeja kommentoidessaankin.
Jos rasismi rajoittuu vain siihen,ettei halua olla tekemisissä,niin sen voi hyväksyä. Ei kenenkään tarvitse olla pakosta ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaukset tulille!
Terppa Sketsisarjaa ei varmaan lasketa, kun se tuuttaa tauhkaansa koko ajan, näiden toisten tohelointeja kommentoidessaankin.
Tai siis eihän se somessa taida olla. Ehkä senkin takia pitää mesota muuten sitäkin enemmän.
Oon kyllä henkilökohtasesti ihan tyytyväinen ettei Keskisarjan Teme ole somessa saati tajua siitä mitään :D
Suomi ois varmaan jo puhallettu kartalta jos Teme pääsis temeilemään memeilemään :D
Ei oo päivääkään yli 60-vuotiaan näköinen tuo väkäleuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kansanedustaja. Kuka lie näitäkin äänestää.
Tyhmän kansan edustaja. Tai siis sen tyhmän kansanosan.
Väitätkö meillä olevan jossain viisaan kansanosan. Elä nyt humoristiksi heittäydy.
Kyselytunnulla ministeri sanoi että tällä on värilliset lapset.
Heille kai saa nyt sanoa mitä vaan ihan vitsillä, eihän se ole rasismia.
Minä arvostan Kaisaa. Miksi hänen tosiaankaan pitäisi pyytää keneltäkään anteeksi? Ei hän ole haukkunut eikä ivannut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen vastenmielinen akka.
Hän ei ole haukkunut ketään, toisin kuin sinä ja ap tässä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain suhteellisuudentajua sentään jäljellä vielä tässä maassa.
Nähdään jossain että kun ruvetaan antamaan kiristäjäliigalle (wokemob) kaikessa periksi siinä menee vain hetki kun vapaus on vain muisto.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan Kaisaa. Miksi hänen tosiaankaan pitäisi pyytää keneltäkään anteeksi? Ei hän ole haukkunut eikä ivannut ketään.
Tiesi saavansa paskat niskaan ja silti teki mitä piti.
Arvostan tälläistä.
Pyysikö joku anteeksi mannertenvälisten kaapelien katkeamista?
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä henkilökohtasesti ihan tyytyväinen ettei Keskisarjan Teme ole somessa saati tajua siitä mitään :D
Suomi ois varmaan jo puhallettu kartalta jos Teme pääsis temeilemään memeilemään :D
No eikä olisi. Nämä tämän tasoiset "kohut" on tehty vain tämän ketjun vajakkien tasolla olevia kiinnostamaan. Otetaan IP-lehtien revittelyotsikot tosissaan ym.
Ne on ne suonensisäiset huumeet...