Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torille! Tiktokki täynnä vihaisia aasialaisia, jotka vihaisia Suomelle!

Vierailija
17.12.2025 |

Mukava toi fyp tällä hetkellä: pelkkiä aasialaisia, jotka ovat todella tuohtuneita ja taustalla persujen väännetyt naamat. 

Kommenttikenttä täynnä kauhistuneita aasialaisia ja suomalaisia, jotka kuvaavat häpeävänsä olla suomalaisia ja pyytävät hädissään anteeksi. Sillä lailla! 

Suomi mainittu! Torilla tavataan! 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella moni suomalainen sanoo häpeävänsä tällä hetkellä olevansa suomalainen. 

Aika karua jälkeä tulee muutaman persun sekoilun jälkeen. 

Se on suomalaisissa piirre, jota en tule ikinä ymmärtämään;. Sanoo suomalainen joko hyvää tai huonoa esim tubessa tulee siihen suomalaisia sankoin joukoin haukkumaan tätä suomalaista ihmistä, aatetta tsi asiaa. Aina.

Sitten meitä on kolme :) olen huomannut että yhtä köyttä vetävät vaikka olisi miten sairas ja karmea rikollinen asia tahansa. Täällä taas käydään toisten suomalaisten päälle ja suojellaan "vähemmistöjä", eli enemmistöjä. Suomalaisia tap.taan, murh ja raisk..niitä tekijöitä suorastaan lellitään ja saman tekee päättäjät.

Vierailija
62/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun algoritmi alkaa puskea jotain, niin se todella puskee sitä kaikille ja kaikkialla. "

Itse asiassa nykypäivän algoritmit puskevat SINULLE sitä mistä ne olettavat SINUN olevan kiinnostunut.

Eri ihmisille pusketaan ihan eri sisältöä. Todennäköisesti tämän aiheen pääasiallinen kohdeyleisö ovat pöyristyneet suomalaiset, jotka etsivät somesta lisää syitä pöyristyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat niin omituisia. Puukottavat selkään toisia suomalaisia ja lähtevät itse mukaan suomalaisiin kohdistuviin parjauskampanjoihin täysillä mukaan. Tämä kertoo paljon maan henkisestä tilasta ja kansan pahoinvoinnista. Muissa maissa vaikeissa tilanteissa ihmiset tukevat ja kannustavat toisiaan. 

Suomessa tunnustetaan tosiasiat. Eikö se ole sivistynyttä. 

Vierailija
64/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskataan kättä Vaalimaalla Kiinan armeijan kanssa ja sovitaan menneet.

Vierailija
65/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa reagoivat samat, jotka itkevät sitä, että Suomi osallistuu ensi vuonna taas euroviisuihin tai sitä, että Israel on tappanut viattomia lapsia Gazassa, eikä Israelissa ole koskaan kärsitty jonkin nimeltä mainitsemattoman osapuolen puolesta. Nyt tällä kertaa tämä woke-silmähomma, tosin annan Aasian maille siitä vähän puoltoa, että heille tasa-arvo ei ole edelleenkään yhtä selkeä käsite kuin meille täällä Suomessa, sama koskee rasismia, tästä syystä annankin vähän löysempää liekaa, mutta sitten taas Japani, Kiina ja mm. Etelä-Korea ovat todella rasistisia tunnustamatta sitä itse ulkomaalaisia kohtaan kulttuurilähtöisesti, joten mielenkiintoista... 

Vierailija
66/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko isossa Aasiassa on ehkä 5 ihmistä, jotka tietää, mitä sana Suomi tarkoittaa. Nämä kaikki muka mielensä pahoittaneet ovat taatusti jo Suomessa olevia, koko kohu on luultavasti yhden ihmisen masinoima. Jonkun, joka ei saanut Kelasta niin paljon kuin halusi. 

Vierailija
67/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin tätä jo eilen sittemmin jo ilmeisesti poistetussa ketjussa, mutta: USA:ssa oli pari vuotta sitten aasialaisiin kohdistuneiden viharikosten aalto. Aasialaisia jopa työnnettiin metron alle vain sen takia, että olivat aasialaisia.

Jos edes tuollainen ei saa ihmisiä boikotoimaan koko maata, miksi ihmeessä tällainen kohu tekisi yhtään mitään? Miksi kaikki tiedostavat, että Trumpin kaltainen pölhokustaa ei edusta kaikkia amerikkalaisia, mutta koko Suomen kansan pitäisi hävetä yhtä missiä ja paria nevöhööd-poliitikkoa? En tajua.

Vierailija
68/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt ainakin varmistettu että eivät osta kallista talvirotsia jossa on suomen lippu etiketissä. Ei näytä hyvältä tiktokissa nytten. 

Mulla on Eerola päällä, kävitkö jo itse katsomassa uuden malliston? Jooei.

Vierailija
69/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat niin omituisia. Puukottavat selkään toisia suomalaisia ja lähtevät itse mukaan suomalaisiin kohdistuviin parjauskampanjoihin täysillä mukaan. Tämä kertoo paljon maan henkisestä tilasta ja kansan pahoinvoinnista. Muissa maissa vaikeissa tilanteissa ihmiset tukevat ja kannustavat toisiaan. 

Amen tälle. Häpeä tulee jo täällä jo pakosta synnyinvereen mukaan, jos vielä vaikka kristityt vanhemmat ja arvomaailma keskiluokkainen tai parempi, kohteliaisuu ja hyvät tavat opetetaan kaikille.

Vierailija
70/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset pitää karkottaa suomesta koska eivät ymmärrä huumoria.

Vierailija
71/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset ovat itse paljon rasistisempia kuin mikään suomipersu ikinä. Kaikki jotka eivät ole etnisesti todistettavasti  kolmannen polven japanilaisia, ovat heidän mielestään ihmistä alempia. Joten Japanilla ei ole varaa arvostella kyllä ketään.

Vierailija
72/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ne olleet edes missin omat kädet vaan missipomon, jotka vetivät silmiä viiruun! Eli tämä oli Sunnevan katala juoni saada oma suosikki missiksi.

Vierailija
73/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt ainakin varmistettu että eivät osta kallista talvirotsia jossa on suomen lippu etiketissä. Ei näytä hyvältä tiktokissa nytten. 

Mulla on Eerola päällä, kävitkö jo itse katsomassa uuden malliston? Jooei.

Kuulin että sieltä Eerolasta saa myös laadukkaita työkenkiä. Kappas, tuo tehdashan onkin tuossa aivan vieressä täällä meillä Kiinassa. Tilataanko Eerolan kengät sieltä meidänkin tehtaan työläisille? Meillähän on tässä vieressä 15.000 hengen tehdas ja noita kenkiähän menee kuin saippuaa.

Vierailija
74/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.

Vierailija
75/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti Suomessa märehditään, "mitä ne meistä ajattelee?".

No, nyt ainakin tiedämme takuulla XD

Vierailija
76/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset ovat itse paljon rasistisempia kuin mikään suomipersu ikinä. Kaikki jotka eivät ole etnisesti todistettavasti  kolmannen polven japanilaisia, ovat heidän mielestään ihmistä alempia. Joten Japanilla ei ole varaa arvostella kyllä ketään.

Meillä ei ole varaa. Se menee niin päin.

Vierailija
77/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi hän ja tempaisi tojotalla lidliin hakemaan kiinalaiset jouluvalot porstualle.

Vierailija
78/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katselin paria kommenttikenttää. Kovasti siellä haukutaan suomalaisia. 

Onko esimerkiksi mongoliksi nimitteleminen kuitenkaan ihan asiallinen reaktio, kun on kysymys yhtä heikosta selityksestä kuin "toi löi ensin"? Ja mitä mongolit ajattelevat siitä, että heitä käytetään lyömäaseena?

Vierailija
79/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin tätä jo eilen sittemmin jo ilmeisesti poistetussa ketjussa, mutta: USA:ssa oli pari vuotta sitten aasialaisiin kohdistuneiden viharikosten aalto. Aasialaisia jopa työnnettiin metron alle vain sen takia, että olivat aasialaisia.

Jos edes tuollainen ei saa ihmisiä boikotoimaan koko maata, miksi ihmeessä tällainen kohu tekisi yhtään mitään? Miksi kaikki tiedostavat, että Trumpin kaltainen pölhokustaa ei edusta kaikkia amerikkalaisia, mutta koko Suomen kansan pitäisi hävetä yhtä missiä ja paria nevöhööd-poliitikkoa? En tajua.

Suomi on pienempi maa kuin USA. Pienempiä on mukavampi boikotoida kuin isompia. 

Vierailija
80/91 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun algoritmi alkaa puskea jotain, niin se todella puskee sitä kaikille ja kaikkialla. "

Itse asiassa nykypäivän algoritmit puskevat SINULLE sitä mistä ne olettavat SINUN olevan kiinnostunut.

Eri ihmisille pusketaan ihan eri sisältöä. Todennäköisesti tämän aiheen pääasiallinen kohdeyleisö ovat pöyristyneet suomalaiset, jotka etsivät somesta lisää syitä pöyristyä.

Osin totta, osin ei. Eyeen työnnetään kaikenlaisia täkyjä, ja jos sellaisen kohdalla pysähtyy vaikka niistämään nenänsä, algoritmi katsoo, että nyt on kiinnostusta, ja alkaa tyrkyttää sitä lisää. Menee pitkä aika siihen, että totuttaa algoritmin taas pysymään oikeissa aiheissa, minun tapauksessani yhdessä koirarodussa. Olen perin kyllästynyt traktoreihin ja jäänmurtajiin, joita minulle on nyt muutama päivä työnnetty. 

Mitä ihmettä tälle lainaustoiminnolle on taas tehty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi