Miten kokoomuslaiset ja persut sairastuu aina, kun paska osuu tuulettimeen?
Niin kuin nyt taas Petteri. Kuinka monta kertaa Marin oli sairaana? Ei tule yhtään kertaa mieleen.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen persu JANKUTUS meneillään fiksuilla työttömillä.
HYYYS tämä on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin jauhoriikka menee huumetestiin, kun silmät seisoo aina päässä ja irvistelee pakkoliikkein.
Jauhoriikkahan on entinen vihreä ja psykoottinen vegaani. Ne on varmoja todisteita huumeiden käytöstä.
Vai mitä junttipedolestapersut.
Milloin menet töihin ihmispaska?????????????????
Pedolestapersu kiljuu paniikissa. Tiedoksesi vain kakara, että olen jo työeläkkeellä. Milloin muuten pääset peruskoulusta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄNÄÄN KOVISTELTIIN EURO PARLAMENTISSÄ SEBASTIAN TYNKKYSTÄ. SUOMEN JA EUN HÄPÄISEMISTÄ RASISTISESTI. 👹👹👹👹👹👹
Ensiviikolla päättävät saako potkut.
Sulla ei potkujen vaaraa kehitysvammainen vassu sika.
Iigor- persu- krasnov- jankkis 😂 vituttaako taas satuttaako
Persuhomofanit ja peruspedolestat taas ihan paniikissa. Imekää juntit peukkua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin jauhoriikka menee huumetestiin, kun silmät seisoo aina päässä ja irvistelee pakkoliikkein.
Jauhoriikkahan on entinen vihreä ja psykoottinen vegaani. Ne on varmoja todisteita huumeiden käytöstä.
Pedolestapersu kiljuu paniikissa. Tiedoksesi vain kakara, että olen jo työeläkkeellä. Milloin muuten pääset peruskoulusta pois?
Vitut työeläkkeellä ole saatanan loinen töitä koskaan ole tehnyt. Hullun paperit oot saanut jo aikanaan ja kansaneläkettä saat...hyi helvetti mikä loiseläjä DEMARI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuus on krooninen sairaus.
MITES TOI VITUNNN PÄIVITTÄINEN PERSU SANAN JANKUTUS??????????????????????????????????????????
IIGOR- PERSU- JANKKIS 🤣 suoltaa pelkkää sontaa palstalle
Raukka vapisee kun odotta Näitten kolmen ptkuja eduskunnasta. Yy yyyyy😭😭😭😭😭
Vitut työeläkkeellä ole saatanan loinen töitä koskaan ole tehnyt. Hullun paperit oot saanut jo aikanaan ja kansaneläkettä saat...hyi helvetti mikä loiseläjä DEMARI
Saa toista palkkaa kun levittää täällä zelenskyin sotapropagandaa. Kaalikääryle päivästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuus on krooninen sairaus.
MITES TOI VITUNNN PÄIVITTÄINEN PERSU SANAN JANKUTUS??????????????????????????????????????????
IIGOR- PERSU- JANKKIS 🤣 suoltaa pelkkää sontaa palstalle
Raukka vapisee kun odotta Näitten kolmen ptkuja eduskunnasta. Yy yyyyy😭😭😭😭😭
Kamoissako odotta odotta 😂 Iigor- persu- krasnov- jankkis 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään paniikkia ole niinkuin sulla!!! kun sinä hullu jankutat täällä persuista ja vapiset kun ne leikkaa sun tukia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta montako kertaa Marin oli kamoissa. Olisiko syy siinä että jauhottaja veti mömmöjä niin ei sairasta
Onko sulla jotain todisteita esittää väitteistäsi? Aivan, ei ole. Mikset kuitenkaan kritisoi Orpon humalaista käytöstä JVG tiktokissa jos Sannan tanssiminenkin noin paljon ahdistaa?
Mulla on dildo perseessä ja olen 11 vuotias poika.
Vierailija kirjoitti:
Igor jankkaaja on herännyt päiväunilta. Päivä kilju vaihtui iltakiljuun
Vierailija kirjoitti:
Persuhomofanit ja peruspedolestat taas ihan paniikissa. Imekää juntit peukkua...
Ihmis paska on jankuttanut persu sanaa taas ankarasti monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄNÄÄN KOVISTELTIIN EURO PARLAMENTISSÄ SEBASTIAN TYNKKYSTÄ. SUOMEN JA EUN HÄPÄISEMISTÄ RASISTISESTI. 👹👹👹👹👹👹
Katsokaa, miten asiallisesti perussuomalainen käyttäytyy: väheksyy ja nimittelee kehitysvammaisia, nimittelee, uhittelee ja samaan hengenvetoon ilmoittaa, että vain HÄNEN mielipide on oikea, muut olkoon hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor jankkaaja on herännyt päiväunilta. Päivä kilju vaihtui iltakiljuun
Vittuuu sulla on lapselliset jutut jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään paniikkia ole niinkuin sulla!!! kun sinä hullu jankutat täällä persuista ja vapiset kun ne leikkaa sun tukia.
Jankkiksen kansaneläkettä leikataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa, miten asiallisesti perussuomalainen käyttäytyy: väheksyy ja nimittelee kehitysvammaisia, nimittelee, uhittelee ja samaan hengenvetoon ilmoittaa, että vain HÄNEN mielipide on oikea, muut olkoon hiljaa.
Turpa kiinni ja töihin loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkiksen kansaneläkettä leikataan.
Helvetin hyvä voi jankuttaa nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iigor- persu- krasnov- jankkis 😂 kiovan puolustusministeriön sotapropagandaa levittävä trolli