IS: Mika Aaltolan vastustama aborttilaki läpi EU:ssa!
Mika Aaltolan vastustama aborttilaki meni kuin menikin läpi EU:ssa. Abortti on kielletty esimerkiksi Puolassa ja Maltalla. Laki varmistaa, että halukkaat naiset voivat saada turvallisen ja laillisen abortin tarvittaessa muista jäsenmaista.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika on ihana, älykäs, komea konsumies. Näyttääkin ihan amerikkalaiselta alfaurokselta. Presidenttiainesta.
Amerikkalaiselta?
Chilen vai Bolivian asukki.
Mika on Suomen Ronald Reagan.
Vierailija kirjoitti:
Vauvalle oikeus elämään.
Paljonko maksat? Mikä on sinulle vauvan oikeuden rahallinen arvo?
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennyt että on noin konservatiivinen sovinisti.
Mika on republikaani.
Päivi Räsänen: Abortti ja eutanasia eettisinä ongelmina
Vierailija kirjoitti:
Siis miten yhdelläkään miehellä voi olla minkäänlaista kompetenssia naisten aborttiasioihin?
Sebastian Tynkkynen vastusti myös. Hän on erityinen asiantuntija tällä saralla.
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen: Abortti ja eutanasia eettisinä ongelmina
Ovatko ne Päiville eettisiä ongelmia, vai onko kuitenkin kysymys uskonnosta?
Ja samalla voisi kysyä, että mitä Räsäskä on tehnyt esim. saattohoidon parantamiseksi (mikä ei ole eutanasian kilpailija) tai yksinhuoltajien avuksi?
Miksi joku pallomahainen laatikkoleuka ylipäätään on yrittämässä rajoittaa naisten oikeutta omaan kehoon. Hupaisia nämä miehet ja isännyydet, pitäisikö noiden miesten oikeutta puhua paskaa rajoittaa, jos on penis tulee siihen rajoituksia.
Ja olen mies, olen vain kyllästynyt noihin isännyyksiin, yleensä samat kaverit ei osallistu millään tavalla edes omien lasten kasvatukseen. Ovat jotain passattavia lapsia myös itse, kuvitellen olevansa jotain kuninkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten yhdelläkään miehellä voi olla minkäänlaista kompetenssia naisten aborttiasioihin?
8 Miestä ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestä, 9 eikä miestä luotu naisen takia vaan nainen miehen takia.
1.Kor.11:8-9
Tää on ukkojen kirjoittamaan juttua ja kaikessahan ne on aina sortaneet naisia. Ei raamatun kirjoittamisen aikaan olisi kellään tullut mieleenkään, että mies ja nainen voisi olla tasa-arvoisia, vaan mies oli kingi ja nainen tyhmä alamainen.
Nyt on huomattu, että nainen onkin se fiksu ja mies monesti aika tonttu (näin jouluista vertausta käyttäen) ja voi olla, että se nainen on sittenkin laskeutunut sieltä puusta ensin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku pallomahainen laatikkoleuka ylipäätään on yrittämässä rajoittaa naisten oikeutta omaan kehoon. Hupaisia nämä miehet ja isännyydet, pitäisikö noiden miesten oikeutta puhua paskaa rajoittaa, jos on penis tulee siihen rajoituksia.
Ja olen mies, olen vain kyllästynyt noihin isännyyksiin, yleensä samat kaverit ei osallistu millään tavalla edes omien lasten kasvatukseen. Ovat jotain passattavia lapsia myös itse, kuvitellen olevansa jotain kuninkaita.
Pallomahainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallomahainen?
Läskihän se nykyään on.
8 Miestä ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestä, 9 eikä miestä luotu naisen takia vaan nainen miehen takia.
1.Kor.11:8-9