Tuotteet poistuivat Prismojen hyllyistä Ihmisillä pata jumissa, mielenosoitus S-ryhmän päämajalla
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a36d4653-0fd1-42f2-bf98-95e47e073…
No just joo. Muutama tyyppi heilumassa lippujen kanssa. Etupäässä näyttävät eläkeläisiltä.
Ja tämä on sitten sitä, että ihmisiltä on "pata jumissa"?
Eipä näy tuo adressikaan keräävään massoja taakseen?
Ehkä monia ärsyttää tuo, että muutama tyyppi katsoo edustavansa kaikkia asiakkaita.
Kommentit (30)
Tyypit ei löytäneet Prismasta valkosipulia eikä muovailuvahaa.
Voi olla vaarallista jos menee pata jumiin. Viime vuoden ilotulitteita?
Adressin teksti oli melkoisen yksioikoista usokkien ja hörhöjen Israelin tukemista eikä siinä huomioitu ongelmaa laajemmin.
Kyllä enemmistö osaa yhä lukea ja ajatella asioita ihan itse, ja olla pistämättä nimeään jokaiseen propagandapläjäykseen.
Minä en osta Espanjalaisia tuotteita,rikollinen maa,kasvattavat appelsiineja lentokentän vieressä,nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Hurja joukko!!!
Adressis yli 21 000 nimmee
Vierailija kirjoitti:
Hurja joukko!!!
Kansojen oikeamieliset ovat aina olleet vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Adressin teksti oli melkoisen yksioikoista usokkien ja hörhöjen Israelin tukemista eikä siinä huomioitu ongelmaa laajemmin.
Kyllä enemmistö osaa yhä lukea ja ajatella asioita ihan itse, ja olla pistämättä nimeään jokaiseen propagandapläjäykseen.
Adressii kirjottanu yli 21 000
Muutama persu taas eksynyt paikalle.
Vierailija kirjoitti:
20 mielenosoittajaa.
Ku kaikki nimenkirjottajat ois ollu paikalla ni ois ollu suurin mieleosoitus mut ku ei informoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 mielenosoittajaa.
Ku kaikki nimenkirjottajat ois ollu paikalla ni ois ollu suurin mieleosoitus mut ku ei informoitu
🤣
Tästäkin vääntäny kansamurhankannattajat nyt porun kun ei löydy niitä paria tuotetta, jotka sattumoisin ovat Israelista ja joita ei kukaan ostanut, mitään järkeä pitää hyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:20 mielenosoittajaa.
Jos ois ollu vasemmistoliiton mielenilmaus vaikka hamasin oikeudesta tappaa ni yle ois uutisoinu monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adressii kirjottanu yli 21 000
Juupa juu, mutta S-ryhmällä on jo omistaja-asiakkaitakin yli 2.6 miljoonaa, että tuolla 21.000 porukalla ei ole edes prosenttia äänistä puhua kaikkien asiakkaiden puolesta.
Kaikilla kirjoittajilla tuskin on edes vihreää korttia?
Jos on urputtamista, niin voi olla ostamatta S-ryhmästä. Se ei ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurja joukko!!!
Kansojen oikeamieliset ovat aina olleet vähemmistö.
Pahimmat jumit tuntuvat pitävän itseään aina niinä oikeamielisinä.
Äänestäisivät jaloillaan ja sirtyisivät KKK kauppiaan tai natsisiwan asiakkaiksi sitten jos ei miellytä.
muutama spede soittamassa suutaan, menisivät töihin!
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivan varma asiasta. Sillä minusta tuntuu että Suomi vajoaa vain yhä enemmän syvemmälle mitä tulee kansan typeryyteen ja aivojen käyttämättömyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisivät jaloillaan ja sirtyisivät KKK kauppiaan tai natsisiwan asiakkaiksi sitten jos ei miellytä.
aivan! ei kiinnosta nähdä ainotakaan persua ja kd:ta Prismassa
Hurja joukko!!!