Onko Suomelta koskaan pyydetty anteeksi?
En ole ikinä nähnyt tai kuullut, että vaikkapa joku lähi-idän tai afrikan maa olisi pyytänyt suomelta anteeksi?
Tuhansia tyttöjä on raiskattu ja hakattu sairaalkuntoon?
Eikö tuo ole pahempi rikos kuin joku silmien venyttely-pila?
Vain suomen tulee pyytää anteeksi muilta mailta?
Miten tämä voi mennä näin ja mikä on tosiaan vakava rikos ja mikä ei?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin pitää ainakin pyytää anteeksi suomalaisten alistamista aikoinaan. Mm. vasta viime vuonna palauttivat jotain varastamiaan pääkalloja, vaikka niitä vaadittiin takaisin vuosikausia.
Ruotsissa palautettiin museoista saamelaisille esineitä kauan ennen kuin haudoista ryöstetyt pääkallot luovutettiin takaisin suomalaisille.
Jos katsotaan historian epäoikeudenmukaisuuksia, sekä Ruotsin että Venäjän tulisi pyytää suomalaisilta anteeksi. Anteeksipyyntöön balteilta pitäisi liittyä myös kolmanneksi Saksa.
Myös Britannian ja Ranskan tulisi pyytää suomelta anteeksi kun tukivat roistovaltio neuvostoliiton varastamia alueluovutuksia ja sotakorvauksia suomelta.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin pitää ainakin pyytää anteeksi suomalaisten alistamista aikoinaan. Mm. vasta viime vuonna palauttivat jotain varastamiaan pääkalloja, vaikka niitä vaadittiin takaisin vuosikausia.
Niin. Kun näin on, niin miksi kukaan ei ylistä autonomian aikaa, jolloin olimme Venäjän vallan alla?
Kehitysmaalaiset joukkoapinat kiersivät stadissa hakkaamassa kantasuomalaisis nuoria,rasismi kukoistaa,hiljaisuus loistaa,Tytti,missä kommentit rasismista nyt.
Just niin! Jos multa ei koko, maailma pyydä ensin anteexi mitä ne on tehneet niin sori vaan en kyll mäkään mä teen mitä ,.mua huvittaa niinku!!!?! mix kaikki on mua vastaan ku mä en oo tehnyt mitään väärin!! ja niinku oikeesti viituttaa!!! tällanen .,!?maailma on ihan sairas !?! ,entä muut stte niinku oikeesti
- itkupillu persutyttö 13v
Mä jotenkin niin arvasin että Savonlinnan 100% kiinasta tuotu kaupunginjohtaja tarttuu tähän ja alkaa pätemään. Tuo opettelee EU-rahamekanismit ja lähettää tiedot suoraan Kiinaan. Samalla kysyy voitaisiinko leijonat vaihtaa lohikäärmeisiin tässä ohimennen.
Savonlinnan kiinalaisen kaupunginjohtajan nosto suomen politiikkaan. Keppihevonen, tämä näytelmä.
Persun trollipaska poistoon.