Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen

Vierailija
17.12.2025 |

Miten olet pettänyt kumppaniasi ja missä  

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä petä, ylläpidän vain taitoa ja kuntoa, kun vaimo ei halua tai on poissa. Naapurin leskirouva on hyvä treenari ja vaatii ehdottomasti paljaalla: "Ei se Erkki-vainaakaan mitään kumeja käyttänyt!" 

Vierailija
2/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä petä, ylläpidän vain taitoa ja kuntoa, kun vaimo ei halua tai on poissa. Naapurin leskirouva on hyvä treenari ja vaatii ehdottomasti paljaalla: "Ei se Erkki-vainaakaan mitään kumeja käyttänyt!" 

Näinpä..johonkin ne on siemenet laskettava..jos ei kotona voi niin naapuriin vaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vaimoani pettänyt. Kenenkään muun kanssa ei ole limakalvokontaktia ja nussin aina kondomin kanssa. Ei siis myöskään suulle suutelua eikä suuseksiä. Sp-tautien tarttumisvaaraa tai raskaaksi tulemisen riskiä ei ole, ei siis ole pettämistä. 

Vierailija
4/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 eri naisen kanssa. 

Vierailija
5/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vaimoani pettänyt. Kenenkään muun kanssa ei ole limakalvokontaktia ja nussin aina kondomin kanssa. Ei siis myöskään suulle suutelua eikä suuseksiä. Sp-tautien tarttumisvaaraa tai raskaaksi tulemisen riskiä ei ole, ei siis ole pettämistä. 

Osa taudeista, kuten herpes ja kondylooma, voivat tarttua ilman limakalvokontaktia ja kondomin käytöstä huolimatta.

Vierailija
6/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä. Olen nainut meidän yhdessäolon aikana yli 50 eri naisen kanssa, mutta kumi välissä estää että en koske kuitenkaan. Vähän voi orgasmin verran pimppiä suudella. Olen ollut aina töissä, työtä se on naiminenkin. M40

Vierailija
7/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on pettämistä jos panet muita vaikka olisi kortsu käytössä. Vain täysi idiootti kuvittelee, että tuo ei ole pettämistä. Kai tollo tiedät sen, että ei kortsu kaikelta suojaa? Kortsu voi myös hajota.

Vierailija
8/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pettäminen aiheuttaa niin paljon suuttumusta. Jos kerran toinen puolisko ei kotona anna ja toisaalla on joku on vailla seksiä. Kaikki siinä voittaisi.

Vierailija
9/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pettäminen aiheuttaa niin paljon suuttumusta. Jos kerran toinen puolisko ei kotona anna ja toisaalla on joku on vailla seksiä. Kaikki siinä voittaisi.

Kyllä ihmiselämä on liian lyhyt yksiaviosuuteen, jos tarpeet tai kyvyt eivät kohtaa. 

Vierailija
10/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja missä? 

Ihan niin kuin mies ja nainen seksiä harrastaa. 

Työmatkalla hotellihuoneessa, vastapuolen kotona, vastapuolen kaverin luona, vastapuolen miehen autossa, minun autossa, kesäisellä niityllä, laivan hytissä. 

Nämä tuli mieleen reilun 30 vuoden ajalta. 

M58

Vierailija
11/14 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona toinen on haluton niin miksi se koetaan vääränä jos halukkaampi käy muualta hakemassa tyydytyksen ?

Vierailija
12/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 eri rakastajan kanssa, koska aviopuolisoa ei seksi kiinnosta.

Vierailija
13/14 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäähän ne, vaikka kuinka sais kotona paljon ja hyvää seksiä. Fakta.

Vierailija
14/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuntoutuksessa kolmen viikon jaksolla ja tapasin naisen, jonka kanssa asiat vaan meni siihen! Ja tietysti seuraavalla jaksolla piti ottaa uusiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä